Inlägg från: LejonetTvillingen |Visa alla inlägg
  • LejonetTvillingen

Vi som går ner i vikt med shapeup!

Jag började med ShapeUp appen igår. Och bara på dessa 1 ½ dag så känner jag att det här kommer funka för mig.
    Dock så fick jag i mig alldeles för mycket fett igår enligt vad jag ska ha i mig.

• LejonetTvillingen
    Mama Mia skrev 2012-04-17 09:02:10 följande:
    Om du ändå var inom din budget och du överlag äter bra mat så gör det inget att andelen fett blir hög.
    Tvärtom så behövs fett för att bränna fett, så för lite fett är värre.
    Men fett är ju också "dyrt", så om det innebär att du får i dig för lite bra mat det är då du behöver leta smalare alternativ...
    Jag tror att det gick så mycket pga avokadon jag åt. :)
  • LejonetTvillingen

49 kr/månad kostar den, men går ner i pris om man tar det på tre månaders eller 12 månaders på en gång

• LejonetTvillingen
    Girle skrev 2012-04-19 08:16:15 följande:
    Sungirl: fast jag fick ju äta minst när jag var "störst"... Märkligt. Men, men, det fungerar. Enligt Appen kan jag nå mitt mål inom 3 v, något jag tycker är lite väl optimistiskt. Men till 1:a juni borde jag vara nöjd
    Kan det inte bro på att de räknar med att du sen ska ligga på ett visst antal kcal för att stå still i vikten, och nu börjar den göra så du vänjer dig med att äta lite mer?
  • LejonetTvillingen
    Amy27 skrev 2012-04-20 10:13:00 följande:
    Alvi: jag har ätit upp nästan alla kalorier jag ska, igår hade jag 1 kvar.
    Körde 20 min på mammas crosstrainer i måndags, annars har det inte blivit ngt mer. Vägde mig imorse, - 1 kg! :)

Sen så förbränner man ju faktiskt lite när man gör vardagssaker: dammsuger, leker med barnet tex.... Det tänker man ju inte på....
    En kvar, det är lycka

Garttis till minuset.

Själv ska jag väga mig på måndag.
  • LejonetTvillingen

Jag gick ner 0,7 första veckan med ShapeUp.
    Riktigt nöjd med det.

Hittade dock på appen att glas lättmjölk innehåller 1320 kcal, tror det blev lite fel där

• LejonetTvillingen

Man kan ju ställa in själv hur man vill ha det med de olika staplarna.

Svar på tråden Vi som går ner i vikt med shapeup!