-
-
Okej nu hoppar jag också in här! Behöver motivation för dom sista envisa kilona.. Jag väger just nu ca 57kg till mina 1,65cm. Vill ner till 54 där jag trivs som bäst
Äter som mest 1300kcal/dag, annars har jag väldigt svårt att gå ner.. Blev crosstrainer idag 40min. Heja heja! -
nytt eller gammalt-
Har som mest vägt 67kg för två år sedan och gick ner till 54kg. Sen har de väl gått lite upp och ner så startade på ca 60kg för några månader sedan. Men motivationen har varit låg!
Än fast jag bara har gått ner 3kg på dessa månader så har jag tappat massa cm runt om kroppen. Ca 10cm om höfterna. Så vågen är inte allt!
Hur mycket väger du nu? Äter du tallriksmodellen? -
Jag äter kvällsfika runt 9tiden på kvällen. Men sen när klockan är ca11 så är jag så jäkla hungrig! Och jag kan omöjligt somna då.. Är de helt fel då med 2 knäckemackor med keso? tänkte om de är fel med kolhydrater så sent..
-
Duktig ni är allihopa!! Heja heja
Jag har börjat dra av massa kolhydrater, mest mot eftermiddagen för att slippa vara hungrig när det är läggdags. Så jag bakade superenkla och goda "bröd" idag. Väldigt gott och mättande
Så det blir mitt kvällsfika.
Vägning imorgon, nervöst! -
Bonsai- Oj, kanske ska ge er också
2dl riven ost
2msk majonnäs
2ägg
Rör ihop och dutta ut 8 små runda bröd på bakplåtspapper. In i ugn på 250grader ca 8min.
Osten jag hade var "osalt" så jag la till lite salt. Räknade ut att mina blev ca 70kcal/st