Inlägg från: MissNewIdentity |Visa alla inlägg
  • MissNewIdentity

Vi som går ner i vikt med shapeup!

Hej!
    Jag tänkte också hänga på här, om det går bra :)
    Jag registrerade mig på Shape Up idag och ska gå ner  mina 11 envisa graviditetskilon innan 1 oktober. (Är 156 cm lång och nuvarande vikt 65 kg). 
    Kul att läsa om alla som det går så bra för Skrattande 

Gör om, gör rätt.
  • MissNewIdentity

Jippie, första invägningen idag! (Startade för en vecka sen.) 
    Bara -1kg på vågen, men -5 cm på midjemåttet! Känns fantastisk, hoppas bara att det håller i sig nu.... 

Gör om, gör rätt.
  • MissNewIdentity

Dags för 8 km löpträning, sen ska jag unna mig en smakig Bolognese med färsk pasta och lite parmesan Skäms

Gör om, gör rätt.
  • MissNewIdentity

Uuuusch, nu är jag nervös! Vägning i morgon, efter en vecka i Skottland (landet där de serverar allting deep-fried, även pizza och choklad Gråter) och en veckas sjukdom. Hoppas på bara ett litet plus och sen jäklar blir det nya tag!

Gör om, gör rätt.
  • MissNewIdentity
    goatess82 skrev 2012-04-23 21:26:46 följande:
    mm hoppas det ser bra ut iaf, och om så inte är fallet så låter det som det var värt det iaf, ja förutom sjuktiden så klart!
    Ja, man får väl ta det goda med det onda Solig
    Gör om, gör rätt.
  • MissNewIdentity

Lycka!! Vägningen idag gick över förväntan, -1 kg på vågen och -2 cm i midjan, trots två veckor av semester och sjukdom Tyst Nu känner jag mig riktigt taggad igen, så taggad att jag startade en blogg om den här viktresan! Jag SKA, SKA, SKA bli smal och snygg till sommaren....

• MissNewIdentity
    nytt eller gammalt skrev 2012-04-30 08:53:44 följande:
    Suck inte så god morgon idag. Kände direkt på morgonen att jag var tung på nåt sätt och ja, vågen visade +0,4. Sen igår alltså. Jag har tränat endel de senaste dagarna och varit väldigt hungrig! Har ätit endel av de extra "motionskalorierna". Hur gör ni med det, äter el inte?
    Jag äter alltid åtminstone en del av mina motionskalorier i och med att jag äter ett mellanmål före träning de dagar jag springer. (Äter aldrig några mellanmål annars.) Hittills har det fungerat bra, jag har gått ner varje vecka. Jag väger mig endast en gång i veckan.
    Gör om, gör rätt.
  • MissNewIdentity

Här har det inte gått speciellt bra. Förvisso blev det träning 5 dagar förra veckan, men å andra sidan blev det också en massa äta ute, dricka vin och öl och till med lite chips.... Så vågen visade idag +0,4 kg Gråter
    Oh well, nya tag med bra kosthållning och stenhård träning, nästa mätning satsar jag på åtminstone -0,5 kg!

Hur har det gått för er andra? 

Gör om, gör rätt.
  • MissNewIdentity

Hmm... Nu förstår jag ingenting.... I tisdags när jag vägde mig stod vågen på 65,9 (alltså +0,4) och normalt sett väger jag bara en gång i veckan men efter det pluset ville jag hålla lite extra koll..... så idag vägde jag och vågen visade 63,5! Hur är det möjligt?! Jag har ju knappast tappat nästan 2,5 kg på två dagar?! Jag börjar fundera på om min nya, fina våg är väldigt opålitlig... :(

Gör om, gör rätt.
Svar på tråden Vi som går ner i vikt med shapeup!