Inlägg från: Mamma till 3 M |Visa alla inlägg
  • Mamma till 3 M

Vi som går ner i vikt med shapeup!

Hej.. nu hoppar jag in vääldigt sent från när tråden startade, men jag hoppas att det är ok :) Jag har använd mig av shapeup fram o tillbaka under ett halvårs tid men inte 100% seriöst.. nu därimot ger jag 100% på att hålla detta! 1 kg i veckan ska jag gå ner enligt shape up så de hoppas jag på! mitt första mål kan jag nå om 15 veckor :)

• Mamma till 3 M

jag har 2 barnvagnsbarn så försöker komma iväg lite, men dom är inga superfan av vagnen.. men dom får ställa upp, de första 10 kilona att gå ner är ju nästan deras fel ;) hahah . De känns ialf i hela kroppen att de är mycket mer effektivt med barnvagn!

• Mamma till 3 M

superbra lista.. skulle jag verkligen behöva då jag både älskar mcdonalds och max (finns en anledning att jag väger som jag gör ;))
    Äckligt många kalorier med tanke på att man håller sig till 1200 på en hel dag nu!

Fortf inte en enda sötsak på 8 dagar, känner mig riktigt duktig då jag är extremt sockerberoende o ätit godis varje dag innan.. hemska tanke, hoppas man slipper hamna där igen!

• Mamma till 3 M

oj vad jag missat mycket här.. själv blev jag ivägrövad på möhippa till ullared med shopping o stuga.. o sjä'lvklart fanns inte ordet nyttigt med i bilden överhuvudtaget.. men nu är helgen slut o måndagen är här.. nu kör vi!! =)

Svar på tråden Vi som går ner i vikt med shapeup!