• hzabo

Vi som går ner i vikt med shapeup!

hejsan, stötte på er sida o finner den intressant, ska ladda ner
    appen men är gravid nu så kan inte gå ner i vikt, men för att inte gå upp för mycket under grav. jätteduktiga är ni iaf här :)) såg problem med sötsug.. jag är en "van bantare" :p o kan rekommendera att då sötsuget kommer, drick vatten o far ut o jogga eller gå, det har räddat mej många många gånger! lycka till alla!!

• hzabo

vilken app använder ni? såg att det fanns några shape up appar..

• hzabo

jag använder endomondo o nike, (nike oftast men har för mej att den kostade lite)

• hzabo

det sabbar väl inte så mycket men åtminstone för mej är det riktigt svårt att bli motiverad att inte fuska igen efter att ha fuskat en gång.. :( drick lite vatten! :)

• hzabo

det är säkert olika hur snål man blir sen man en gång ätit nåt "gott" :) om man sen lätt kan gå tillbaka till att vara hälsosam så är det ju ok, men jag klarar det inte, så måste stå över..

• hzabo

jo, jordgubbar mumsar jag oxå på ikväll :)

• hzabo

en fråga av en nybörjare med shapeup.. när man bläddrar i online recepten, kan man då inte läsa receptet? utan borde man i början själv räkna ut kalorierna o sen välja det som är närmast?

• hzabo

solstråle0001: nej jag använder oxå via telefonen.. via dagbok sen valde jag gröna cirkeln (symbolen) för måltid, sen högst uppe fanns det att välja online recept :) men jag får bara upp namnet o kalorimängden, önskar man kunde läsa receptet för att se om det ungefär är samma som man ätit

• hzabo

nej jag har oxå
    gratisvarianten! den gröna med en vit gubbe

• hzabo

hmm jag ladda ner den bara för ett par dagar sen, har ni uppdaterat era om ni varit med längre?

• hzabo

lizzie: antar att vågen visade mer för att du av nån orsak samlat lite vätska, kanske för att det är varmt, eller att du ätit nån saltmat, eller kanske du ska få mens? då brukar iaf hag gå upp ett par kilo men sen efteråt går jag ner det genast igen.

Svar på tråden Vi som går ner i vikt med shapeup!