Inlägg från: Lovesmammi |Visa alla inlägg
  • Lovesmammi

Vi som går ner i vikt med shapeup!

Hej!
    Får man hänga på här?
    Jag har gått ner 8 kilo med lchf men nu har jag stått still länge och gick idag över till shape up. 12 kg har jag kvar som jag vill gå ner. Tränar 5-6 ggr per vecka och försöker nu ställa om mig till att räkna kalorier igen :) fördelen är ju mot lchf att man kan äta nästan allt men inte alltid. :)

• Lovesmammi

Hur gör ni andra, betalar ni för guld? Är det värt det?
    Idag har det blivit 8 km promenad och 5 km jogging så känns skönt nu.

• Lovesmammi

Jag vet att man inte ska väga sig så ofta men kunde inte låta bli såhär i början. Men det ångrar jag nu för jag hade inte gått ner ett dugg. Har iofs bara gått 3 dagar och jag gick ju över från lchf så tar väl ett tag innan kroppen ställer om sig. Har tagit mått för en månad sen och tänkte ta dem en gång i månaden så man kanske ser resultat där även om vikten står still.

• Lovesmammi

Bra jobbat till alla härinne!
    Jag rensade garderoben igår och provade skjortor och byxor som jag inte kunnat ha på väldigt länge och det passade :)
    Dock har det varit middagsbjudning både fre och lör så tror inte på ngr fantastiska resultat imorgon dessvärre.

• Lovesmammi

Jävla skit, har inte gått ner ett gram och dessutom ökat 5 cm runt magen. Magen är i uppror då den inte är van med kolhydrater antar jag. Jag ger det en vecka till sen får jag se om det blir lchf igen lr om jag fortsätter. På lchf minskade ju iaf cm.

• Lovesmammi

Lovebuz jag äter oftast för lite kolhydrater och för mycket protein men det är med flit då jag fortfarande har lite lchf tänk bakom. Egentligen tror jag inte det spelar ngn som helst roll vart kalorierna kommer ifrån mer än att man är väldigt hungrig om man bara skulle äta socker :)

• Lovesmammi

Jippi nu har iaf ett kilo försvunnit så nu hoppas jag det vänder. Känner mig fortfarande svullen och kass i magen men den vänjer sig nog snart :)

Svar på tråden Vi som går ner i vikt med shapeup!