• TRE E

Vi som går ner i vikt med shapeup!

Hej!

Hoppas att det är ok att jag hoppar in här i tråden. Har använt mig av shape up nu i 3v och tycker att det är superbra!
    Har innan dess gått ner 25kg med typ gi. Skriver typ gi för jag har kört min egen variant. Har ca 3 kilo kavr som jag vill gå ner och har tänkt att göra det med appens hjälp.
    Tycker att det blir svårt i sommar när jag åker på sem. Har ju ingen våg med när jag äter ute på restaurang ;)

Girle: Hur gör du nu för att hålla vikten? Ser med skräckblandad förtjusning fram emot att nå målvikten just pga att sen klara av att hålla den. Vet hur svårt jag har med just den biten :(

• TRE E

Tack goatess82!

4ungar: 18cm?! Det är helt enormt bra. Bra jobbat!

• TRE E

Tycker också att det blir lite svårt i morgon. Vill hålla mig till mina kalorier men det är ju inte lätt med sill och potatis, grillat osv.
    Tyvärr är det så för mig att när jag går upp i vikt när jag släpper på tyglarna en dag så rinner det liksom inte av direkt sen när jag äter som vanligt igen. Känns så surt att gå ner "samma" kilon en gång till..

• TRE E

Nu har jag nått mitt mål på 61 kg! Vågen stannade på 60,8. Målet nu är att hålla vikten vilket är lättare sagt än gjort..

Är sjukt nöjd och glad

Svar på tråden Vi som går ner i vikt med shapeup!