Vi som går ner i vikt med shapeup!
Sett att flera nämnt zumba och jag vill bara slå ett slag för zumba och annan dansträning tex sh'bam som är lesmills. Man bränner runt 400-500 kalorier och det är så jäkla kul.
Sett att flera nämnt zumba och jag vill bara slå ett slag för zumba och annan dansträning tex sh'bam som är lesmills. Man bränner runt 400-500 kalorier och det är så jäkla kul.
Bonsai, Jag vet faktiskt inte om det går med Runkeeper. Men Zumba bör oftast räknas som intensiv aerobic. Så det brukar jag välja i Shape up.
Någon som vet ungefär hur mycket ett bodyattack-pass bränner? På deras affischer står 730 som genomsnitt. Kan det verkligen stämma? :O
Har haft lite semester från appen. Och har snarare gått ner i vikt än upp som jag trodde. Tror jag stressade upp mig lite över viktnedgången att det snarare hämmade mig. Ska börja jobba om en månad och tycker det ska bli väldigt svårt att räkna kalorier då. Jobbar som lärare och måste äta pedagogisk lunch varje dag med eleverna. Kan ju inte fråga mattanten varje dag om ingredienser och mängd, haha :( får uppskatta och ta små portioner.