Usch, idag har jag verkligen nått botten. Började dagen med lösgodis ( hann inte äta nån klok frukost och hade inget bröd hemma så slängde i mig lite godis istället), sen hade vi föräldraträff med massa fika, spaghetti och köttfärssås med massa parmesan, sen mer godis, ett glas vin och nu har jag smällt i mig inte mindre än tre bullar... Låter ju galet, men det är så det blir när jag sätter igång. Kan äta hur mkt gotta som helst, speciellt bullar och kakor (jättedumt att baka bullar då, eller vad säger ni?)
Men i morgon börjar min sambo jobba igen, och det är jag som tar tag i det här igen. Just nu känner jag dock att viktminskningen egentligen inte är det viktigaste, utan jag vill verkligen ta hand om min stackars semesterförstörda kropp
Skulle gärna vilja ha tips på maträtter som inte ger så mycket kalorier. Skulle gärna äta en stor härlig sallad varje dag, men dels är det så svårt att veckohandla det, dels blir det ganska dyrt i längden. Kanske nån som har tips på någon matig varm sallad på annat än bara färska grönsaker?