Inlägg från: MalinKlein |Visa alla inlägg
  • MalinKlein

Vi som går ner i vikt med shapeup!

Hej på er alla duktiga!
    Har suttit och läst era inlägg och herregud vilka resultat! Ni är verkligen super duktiga!

Jag har en liten fundering angående Shape Up! Tycker den är kanon bra och jag skannar ALLT! :) står som en freak i affären och skannar altt jag kommer över :) haha!

Men, jag har (än så länge) bara gratis versionen och funderar över "protein" "kolhydrater" "fett" skalorna. Antar att man ej ska överstiga grammen som står där? Som tex.  Idag har jag hittils ätit  77g / 80g protein. Menas det då att jag inte ska äta mer än  80 g protein om dagen?  

Och kolhydrater skalan står på 155g / 321g ? 
    Jag har fått för mig att det är bättre med mer protein än kolhydrater?

Jag har ofta kalorier kvar i slutet av dagen och äter sällan över mitt mått. Då jag promenerar och tränar rätt mycket så försvinner nästan mer än halva kaloriskalan när jag knappar in dagens träning på kvällen. Men då kan det  ligga högt på tex proteinskalan. Fast det finns kalorier mer att äta.

Gör jag fel? Eller kan jag fortsätta  så här?

Har min första vägning i morgon måndag 13-05-13 .

Är super tacksam om det finns någon vänlig själv som har mer erfarenhet av Shape Up, och kanske kan svara på mina frågor?

Tack! och kämpa på alla! :)
    Mvh Malin  

• MalinKlein

Jäklar vad snabb du var på att svara! Cool Tack som tusan!!
    Nu fick jag ny energi! :) En aning nervös för i morgon bara Förvånad

Kommer följa den här tråden med spänning och se hur det går för er alla :)

• MalinKlein

Wiiiiie!!!

76 till 73,3 kilo på en vecka! :)

Nu vägde jag mig direkt på morgonen och tom mage.Invägningen var npgon gång under eftermiddan. Men ändå :) 

Sjukt bra pepp och bara fortsätta! :)

Kämpa på alla duktiga! :) 

Svar på tråden Vi som går ner i vikt med shapeup!