Inlägg från: Sommarnatt10 |Visa alla inlägg
  • Sommarnatt10

Vi som går ner i vikt med shapeup!

God morgon - 6.9 kg på 7 veckor :)

Jag hittade en intressant sida, den är inte vetenskaplig, men verkar seriös. Där kan man räkna ut hur mycket kalorier man behöver per dag. Står oxå om svältläge..

Nu dags för pw med barnvagn.

• Sommarnatt10

Tack!!! Nej, jag kopierade adressen, men glömde visst klistra in den... :)

http://marcusblohm.wordpress.com/2010/09/21/myten-om-?svaltlaget?/

Emmae86: jag håller med dig, man blir liksom inte hungrig när det är så här varmt.

• Sommarnatt10

Klara: kommer inte ihåg vad jag fick fram, men tyckte nog det lät rimligt. Sen måste man ju göra om det när man nått m

• Sommarnatt10

Målvikten.... Jag vet inte hur det är, kanske det existerar men inte få kraftigt som många vill ge sken av.

• Sommarnatt10

Jag promenerar endast. Kör några magövningar på kvällarna... Det blir mycket mer promenad nu än vad jag kommer hinna med när jag börjar jobba i höst. El framför allt längre rundor.

Jag tänker så att jag vill inte träna en massa nu som jag inte kommer hinna sen. Vill hitta en balans som fungera... Promenader hinner jag alltid då jag har hund. Ska försöka hitta nått pass i veckan sen till hösten, tycker det är ganska tråkigt att träna :/

• Sommarnatt10

Goatess: va duktig du är!!! Du kör ju stenhårt. Impad!!!!

Idag fyller lillakrutten ett år :) totalt är det ca 22kg ner om man får räkna gravkg som försvunnit mer el mindre av sig själv!!

• Sommarnatt10

Vet inte om det bara är jag som är knäpp, men jag upptäckte precis att man kan göra recept även i gratis varianten. Det går inte att spara dem men det går iaf räkna ut kalorierna...Så ett tips om det finna fler som jag här :)

• Sommarnatt10

Så härligt :D GRATTIS!!!!

Jag kommer nog göra som du när jag är i mål... Just nu känns det dock avlägset, händer ingenting nu o då tryter motivationen :( överskrider inte kaloriintaget någon gång, promenerar varje dag o ändå händer inget...

• Sommarnatt10

Girle: tack för peppen!!! Är grymt sugen på choklad... Har en vaccinationssjuk grabb i famnen, mannen är på väg till Sthlm med jobbet... Tycker alltså lite synd om mig själv o Funderar skarpt på en chokladfrossa av något slag ikväll... Femininum: grattis till examen!!! Njut för fullt idag!!!

Svar på tråden Vi som går ner i vikt med shapeup!