Vi som går ner i vikt med shapeup!
Brukar ni räkna med smöret på mackorna oxå? hur många kalorier är ett normalt lager med smör?
Välkomna alla nya!! Kul med så många nya! Här går det inte riktigt spikrakt just nu. Lovar att ta helt nya tag på måndag. Dock ska jag nog upp på cykeln i morgon trots kalorifusk. Det har varit kvällsmöten o lite sådant som har ruckat på mitt matschema. Men jag blir så peppar av er andra så att jag vill fortsätta! Trollius: kul att vi är så lika eller vad man nu säger! Jag ligger fortfarande på 77 kg pga av fusk men hoppas på minus nästa fredag!
Jag äter också en del eller allt av motions kalorierna! Men väger mig bara 1 gång i veckan:)
Grattis till alla minus och välkomna alla nya! Jag har tappat motivationen helt just nu. Som tur är står vågen still fortfarande. Hur ska jag göra för att hitta tillbaka till motivationen? Jag blir så trött på mig själv. Men jag blir ju upprymd o glad varje gång jag ser era framgångar!
Jag räknade som sagt på torr pasta o ris fast det var blöt så det var därför jag tänkte att några fler råkade göra som jag:)
Ja men nu händer det! Körde precis spinning hemma. 200 kcal brände jag. Nu kanske jag är tillbaka igen:)
Tack, tack allihopa! I morgon kör jag igen! Inga ursäkter:)