• eliten

Vi som går ner i vikt med shapeup!

Nä inte varje dag men emellanåt, annars hade det varit menlöst!

• eliten

Jo.. Jag har en illvillig blivande make med som tycker att jag är såååå fin som jag är och att vi ska äta glass istället för att jag ska träna ;)
    Inte hjälpsamt!

• eliten

Tänkte att jag skulle skippa träna idag för jag har massa att fixa till middagsbjudning ikväll men efter att min 3åring tittat på mej och frågat: mamma varför har du så stor rumpa? Så fick det bli 30 min på motionsbandet :)

• eliten

Och jag har med blivit krasslig så jag kan inte träna, känns så typiskt, just när jag tagit tag i träningen så går det en vecka och nu är jag hostig och måste stå över..

• eliten

Kan ju fortfarande vara vätska eller liknande, om du bara ätit lite knäckebröd så kan du inte gått upp i vikt på riktigt, ge det en vecka och väg dej igen.

• eliten

Jag ska med äta 1317 det funkar bra, nyttiga dagar och måltider kan landa på 800kcal/dag då är det svårt att inte slå till på en chokladbit på kvälllen :)

• eliten

Ja man får ju göra det. Svårast är nästan att stå emot för mycket nybakat bröd på frukosten. På jobbet äter jag oftast äggviteomelett till frukost och det är ju väldigt lite kalorier..

• eliten

Ja och nu har jag bakat foccacia till soppan.. Jaja mycket soppa och lite bröd så blir det en god och bra middag

Svar på tråden Vi som går ner i vikt med shapeup!