• romlen

Vi som går ner i vikt med shapeup!

Jaaa vad bra!!! Funkar utmärkt! Tack

• romlen

Är nu nere på 57,3!
    Men nu vänder det då jag går upp ungefär 2 kg (!) vid varje mens
    Det gäller att komma ihåg det så att man inte deppar ihop totalt när vågen visar på så mycket + trots att man följer allt rätt

• romlen

Jag tycker verkligen att det här är en SUVERÄNT bra peppartråd!

Tänkte bara fråga om Runkeepers kaloriberäkningar som man förbrukar verkligen stämmer? Tycker att den räknar med så mycket kalorier jämfört med tex om du skriver på Shapeup att du promenerar 15 minuter?

• romlen

Ok! Tack!

Tycker bara att man förbränner så mycket kalorier med runkeeper fast det är ju jättebra om det stämmer

• romlen

Jag väger mig varje vecka (även vid mens) men måste påminna mig då om att jag har mens så att jag inte deppar ihop över att ha gått upp 2 kg trots att jag skött mig

• romlen
    Femininum skrev 2012-06-01 10:42:16 följande:
    Tack kära ni! Nu är jag helt plötsligt socionom och fattar inte riktigt hur det hände. Flört ÄR glad att jag inte vägde mig innan för det blev flera glas bubbel och sen vin på det. Hade ändå (helt onödigt egentligen) ambitionen att äta upp hela min pizza men lyckades bara med 3/4 innan jag var proppmätt och fick sitta nöjd och titta på medan de andra åt efterrätt. Kunde inte ens smaka.

Det är så fint att gå in på familjeliv och läsa om era framgångar och hur bra ni börjar må. Håller med om att den här tråden ger massor. Kan inte annat än att känna mig lite stolt över er alla trots att jag aldrig träffat er.
    GRATTIS till examen!!!! Vad ROLIGT!!
  • romlen
    bonsai skrev 2012-06-01 16:45:50 följande:
    Idag vägde jag mig igen:) nu väger jag 74 kg! Hoppas jag väger under 70 innan jag börjar jobba efter sem v 32!
    HURRA!!!! Superbra jobbat!!!
Svar på tråden Vi som går ner i vikt med shapeup!