• ElinGBG

Vi som går ner i vikt med shapeup!

Nu står vågen på 74 kg! Minus ett efter att ha stått stilla ett tag, totalt minus fem :) är lite orolig för imorgon, är bortbjuden och vet inte riktigt vilken mat jag ska satsa på.

• ElinGBG

Ingen nedgång den här veckan.. Eller inte som det verkar i alla fall, idag blir det nog till att köpa en digitalvåg för jag känner att jag behöver se varje gram som ändras för att orka köra på.

• ElinGBG
    lördagsgodis skrev 2012-06-29 09:23:41 följande:
    Hej jag har gått ner 11 kg med appen och vill ner 5 till så jag väger 65 som innan graviditeterna. Jag är 177 cm och har nu när jag väger 70 kg ett BMI på 22, vart ligger ni andra på för BMI och hur mycket väger ni och hur långa är ni? Många frågor men hoppas ni vill svara:)
    Jag är 167 cm och väger just nu 74 kg (BMI 26.5) men planen är att komma ner till 57-58 och då ha ett BMI på cirka 20-21 :)
  • ElinGBG

Idag blev det äntligen pw igen! 7 km och kroppen är glad :) de två senaste veckorna har det inte blivit någon träning, nytt sommarjobb och ny kurs i skolan har tagit all energi. Har visserligen gått till och från jobbet, 2 km enkel väg! Men Gud vad jag saknat träningen, kul att äntligen bli beroende av nåt bra!

• ElinGBG

Förresten så har jag tänkt på en sak, har alla här barn? Själv har jag inga ännu, men längtar som en tok. Just nu är situationen inte rätt, så jag passar på att i alla fall ta tag i vikten innan det blir aktuellt att försökaSkäms

• ElinGBG

Idag var det tänkt att jag skulle träna ett pass här hemma, men solen lyser så fint och jag har varit inne hela dagen, så det blir nog en lång och härlig pw istället :)

• ElinGBG

Jag tar en liten paus i räknandet, igår efter vägningen fick jag veta att min farfar gått bort.. Jag tänker inte vräka i mig och släppa allt, men just nu finns det viktigare saker än att räkna kalorier..

Svar på tråden Vi som går ner i vikt med shapeup!