Vi som går ner i vikt med shapeup!
Nu står vågen på 74 kg! Minus ett efter att ha stått stilla ett tag, totalt minus fem :) är lite orolig för imorgon, är bortbjuden och vet inte riktigt vilken mat jag ska satsa på.
Nu står vågen på 74 kg! Minus ett efter att ha stått stilla ett tag, totalt minus fem :) är lite orolig för imorgon, är bortbjuden och vet inte riktigt vilken mat jag ska satsa på.
Ingen nedgång den här veckan.. Eller inte som det verkar i alla fall, idag blir det nog till att köpa en digitalvåg för jag känner att jag behöver se varje gram som ändras för att orka köra på.
Idag blev det äntligen pw igen! 7 km och kroppen är glad :) de två senaste veckorna har det inte blivit någon träning, nytt sommarjobb och ny kurs i skolan har tagit all energi. Har visserligen gått till och från jobbet, 2 km enkel väg! Men Gud vad jag saknat träningen, kul att äntligen bli beroende av nåt bra!
Förresten så har jag tänkt på en sak, har alla här barn? Själv har jag inga ännu, men längtar som en tok. Just nu är situationen inte rätt, så jag passar på att i alla fall ta tag i vikten innan det blir aktuellt att försöka
Grattis Tre E! Vilken vikt började du på?
Idag var det tänkt att jag skulle träna ett pass här hemma, men solen lyser så fint och jag har varit inne hela dagen, så det blir nog en lång och härlig pw istället :)
Ner 0,1 kg denna vecka.. Usch så besviken..
Jag tar en liten paus i räknandet, igår efter vägningen fick jag veta att min farfar gått bort.. Jag tänker inte vräka i mig och släppa allt, men just nu finns det viktigare saker än att räkna kalorier..
Tack för omtanken alla, det värmer. Fortsätter följa er i det tysta!