-
Jag har likadant, inte jämt men ofta mellan 200-700 kalo kvar men då är det med träning då, fast en promenad till dagis ger mig 130 kalo och så crosstrainer 340 extra så det blir mycket så!plastmamma skrev 2012-04-25 06:41:54 följande:Efter träning så ligger jag på hälften av kalorinålet. Kan det vara möjligt? Har då ätit för en helt vanlig dag. -
wooh, idag stod vågen på 57 kilo ett kilo kvar och så är jag färdigggg *hoppar runt*
-
Ställ dig inte på vågen förrän 3 dagar efter, då har du hunnit arbetat bort ev plus sen helgen!nytt eller gammalt skrev 2012-04-27 10:04:52 följande:Amy27: ja det är nog det bästa, äta litegrann och ta tag i det efteråt. Ställa in sig menatalt på att nu blir det plus en gång och sen bara gå vidare liksom!
måttband, ja det är bra men tråkigt eftersom det tar lååång tid innan det händer nåt.
-
fasiken också, asiatisk buffe med efterrättsbuffe och bio med godispåse sabbade fasiken för en vecka framåt, mår lätt illa just nu.. menmen.. nya tag=/
-
Trollius skrev 2012-04-29 19:45:57 följande:Morfars 80 års kalas i helgen ställde till en hel del, men bättre väder bättre pepp nu till veckan.
Jag kan, Jag vill, Jag ska :)
Helgerna är verkligen inte lätta. -
Har precis fått ner helgskilona igen så nu står vågen på 57.6, hoppas på att kanske se 56 strecket på lördag men vi får se =/
Idag är det ett maffigt corepass på gymmet som väntar och 1 tim powerwalk nu på förmiddagen, 40 längder imorgon i bahuset och freeday på fredag med ett låånngt besök hos frisören.
fasiken vad jobbigt det är med detta konstanta godissug, har iaf dragit ner på kolhydrater men det behövs nog dras ner ännu mer!
Vad äter ni andra när ni är sugna på sött, som inte är sött så att säga =/ -
ja det brukar fungera eller dom här dental med lakrits smak=)eliten skrev 2012-05-02 15:39:53 följande:När jag blir sugen brukar jag ta extratuggummi eller läkerol eller liknande sockerfritt. Brukar funka att munnen blir upptagen! -
Hade samma resultat här imorse, men,men jag tror man samlar på sig vätska under mensperioden som gör att man väger mer, ska till badhuset och simma och basta det brukar hjälpa vågen åt rätt håll=)Girle skrev 2012-05-03 08:05:52 följande:God morgon tjejer! Här visade vågen +0.1 kg, precis som vägningen vid samma tidpunkt förra månaden -mitt i lingonveckan. Jag vet inte om det beror på att jag äter mer den perioden eller om jag svullnar upp, men särskilt kul är det inte. Nu är det exakt 1.5 kg kvar till mål och jag tror bestämt jag måste växla upp för att ta dessa 15 hekto. Jag tänker inte äta några motionskcal den här veckan och se om det hjälper. Pepp pepp!
Jag har 1.6 kilo kvar till målvikt så vi ligger väldigt lika=) -
VARFÖR händer det inget över magen för =( så förbaskat tröttsamt, visst midjan är 5 cm mindre på 2 månader men seriöst magen har det inte hänt något med, jag hårdtränat varje dag, kör planka och core pass men icke, och jag är inte smal där heller så det inte kan hände mer, 83 cm=((
-
Bebis är 10 mån vet inte om det räknas som nyss?Girle skrev 2012-05-04 07:10:48 följande:Goatess: har du nyligen varit gravid? Du kanske har delade magmuskler, då putar magen hur mkt du än tränar. Kolla upp olgas blogg på mama.nu, hon kan ALLT om
Detta.