• bonsai

Vi som går ner i vikt med shapeup!

Jag vet, men vill man va fin får man lida pin! Tänk på resultatet o skit i krånglet på vägen. Det går bra!!

• bonsai

Ja så ska det funka men om man byter ut mkt av maten mot onyttigheter går det säkert långsammare. Jag tror att fördelen med att slippa ta bort sånt man gillar gör att man inte tröstäter om man mår dåligt. Om du tränar får du äta upp dom kalorierna också men man måste inte det. Kul med fler nya! Välkomna!

• bonsai
    colin2010 skrev 2012-03-18 19:09:22 följande:
    -2.4 kilo på en vecka

Herregud vilket härligt resultat!
  • bonsai
    Lajkie skrev 2012-03-19 07:26:12 följande:
    Jag hänger på här. Har kört Cambridge 2 månader

Välkommen! Vad är Cambridge? Har dålig koll på olika dieter!
  • bonsai
    chokladbollen skrev 2012-03-19 10:06:34 följande:
    Hoppar av, känner att det inte passar mig med detta ständiga kontrollerande, mäta, väga lägga in allt i telefonen. För mycket av min tid går åt att  kontrollera med appen vad jag får äta och inte....

Vad synd! Men du kan ju använda appen ibland bara för att ha ett hum om vad en del saker innehåller! Jag har ju alltid med mig matlåda så jag mäter kalorierna o slänger in färdig mätta matlådor i frysen, äter alltid samma frukost o då blir det ju mkt enklare. Självklart passar det inte alla! Hoppas du hittar något annat som passar dig!
  • bonsai

Waow! Själv skulle jag vilja ha en crosstrainer men jag har ju mammas spinning cykel som jag får låna.

• bonsai

När jag inte spinnar går jag promenader. Uppochhoppa hade en jättebra sida med tränings tips! Kan inte länka från min iphone tror jag.

• bonsai
    Jenna Dark skrev 2012-03-20 13:33:53 följande:
    uppochhoppa.se/ är det den? en blogg????
    karma is a bitch if you are....

Tack! Det var den jag menade. Jag är inne i en svacka nu. Godis sugen hela tiden.. Äter minipiller o får sällan mens men det skulle inte förvåna mig om jag skulle ha haft det nu. Äter dock inget mer än jag får kalorimässigt men inte bra att byta godis mot mat.. Hoppas det går över snart! I bloggen finns ju bra tips på att få bort gravid magen. Väg dig du så du vet om du behöver äta mindre kalorier ändå. Jag har ju problem med min våg men jag står still på 77.5 i alla fall. Ska väga mig på fredag igen!
  • bonsai
    Makrame skrev 2012-03-20 19:56:27 följande:
    Dagens tips: riskakor med smak! Man får ju äta MÅNGA! :)

Måste inhandlas!! Tack!
Svar på tråden Vi som går ner i vikt med shapeup!