Inlägg från: Sommarnatt10 |Visa alla inlägg
  • Sommarnatt10

Vi som går ner i vikt med shapeup!

Humlan1234: det är en dröm jag oxå har. Men jag tycker det ör såååå tråkigt att springa; hur ska man ändra på det????

• Sommarnatt10

Det är väl samma här...Fullt upp med bebis o hund, o allt annat som måste göras.

Springer du med eller utan hund???
    Får väl kanske försöka få in det...Helst utan hund o bra musik i öronen...Så borde man ju klara det..Men som sagt det är tråkigt :/ Ibland får jag ett ryck o börjar springa, men ofta blir jag sjuk efter någon vecka o då får man liksom börja om från början o då är det kört...

• Sommarnatt10

girle: Den appen använder jag mycket till alla barnvagnspromenader...Roligt att se hur långt man går, ja hur snabbt oxå för den delen...Sen räknar den ju oxå kaloriförbrukning så brukar föra in det i shapeup sen...

Kanske skulle försöka springa några gånger de kommande veckorna..Det kanske är den kick kroppen behöver för att gå ner några extra kg till nästa helg... 

• Sommarnatt10
    goatess82 skrev 2012-05-16 10:18:35 följande:
    Måste fråga, jag har inte kunnat träna på 6 dagar då jag gjort illa mig i ryggen, jag promenerar fortfarande, dock har jag gått ner 1 kilo under tiden, förtvinnar muskler så fort så jag förlorat 1 kilo muskler redan eller har jag helt enkelt haft en bra förbränningsvecka?

Jag tränar ingenting utan promenerar bara. Ca 5-6km nästan varje dag i rask takt o jag har gått ner 5kg på 4 veckor. Så du har säkert gått ner.... Grattis till alla härliga -
  • Sommarnatt10
    goatess82 skrev 2012-05-16 11:14:03 följande:
    ja det är väll så, dock så hårdtränande jag varje dag, simning 2 dagar i veckan, spinning 1 dag i veckan och crosstraniner och stryka 2 gånger i veckan och så powerwalks resten av tiden, lite skumt att när man slutar så går man ner, haha! ja då är man nere på sin idealvikt då, fast jag vet inte om jag är nöjd dock =/

Hmm det är klart då tränar du ju hårt, jag vet faktiskt inte. Men det kanske va förändring som behövdes?! Nä jag vet faktiskt inte....
  • Sommarnatt10
    Girle skrev 2012-05-16 11:22:13 följande:
    Grattis till alla minus och framförallt grattis till goatess som är i mål!!! Gud vad bra jobbat. Vad säger Appen när du reggar målvikten? Du kanske ska satsa på att hålla den nya vikten i någon månad och känna efter om du är nöjd med den eller om du ska fortsätta neråt? Jag har vägdag imorgon men vi har planerat än festmåltid ikväll med hummer, musslor, vin, bröd och Aioli. Så det blir nog inte att jag tar de sista hektona i morgon. Kanske nästa vecka? Innan första juni ska de vara borta i alla fall!

Då hade jag inte kunnat låta bli att köra hårt i morgon o sen fusk väga mig på fredag:) men jag håller tummarna. Det är ju bra mat, förutom brödet då kanske...
  • Sommarnatt10
    goatess82 skrev 2012-05-16 13:36:45 följande:
    haha kunde inte låta bli och ställa om nu, fick 500 kalorier extra från 1300 nått till 1800 nått att äta, nice=)

Så härligt att nå målet :) o att få lite mer att äta. Jag äter delar av mina träningskalorier o de dagar jag inte tränar är det tufft att klara sig på 1200 men det går ju.
Svar på tråden Vi som går ner i vikt med shapeup!