Vi som går ner i vikt med shapeup!
Jag hade tänkt klippa gräset men så kom de en regnskur så blir inget med det :( får nog bli en liten promenad istället.
Jag hade tänkt klippa gräset men så kom de en regnskur så blir inget med det :( får nog bli en liten promenad istället.
Skönt med gäster som vill promenera. Har haft folk hemma hela dagen o var lite orolig för kalorierna. Men eftermiddagen föreslog de en promenad o det blev drygt 4km skönt. Tillsammans med pw på morgonen så har det blivit nästan en mil idag. Gött :) så trots ge ma o efterrätt så klarar jag mig )
Någon som vet hur snabbt kroppen ställer om till svält? Idag har det blivit jätte tokigt med mat. Bara frukost o sen middag :( några små godisbitar mitt på dagen för att få i mig nått... Jag som skulle vilja kicka kroppen så jag går ner lite mer till nästa helg känner att jag nog har fastnat lite :(
Lovebuz: grattis :)
Jag håller med. Långledigt. All ära, men det ör skönt med vardag ( även m jag är föräldraledig) Tips på bra kvällsmat/kvällsfika... Äter middag vid 17 så behöver äta nått vid den här tiden för att inte vara hungrig när jag går o lägger mig....