Vi som går ner i vikt med shapeup!
Blev minus iaf men bara 0.2. Känner mig lite besviken men jag får försöka vara mer effektiv på promenaderna trots min fot...
Blev minus iaf men bara 0.2. Känner mig lite besviken men jag får försöka vara mer effektiv på promenaderna trots min fot...
Ser ut som att jag inte är helt ensam att inte få det resultat som önskas denna vecka. Hade lite mysmiddag i fredags på thairestsurang och det var gött det med ;)
Staplarna protein kolhydrat och fett, följer ni dessa bra?
Kolhydrater är låg medvetet här med. Så den gör eg inget för mig. :) men medveten när de fylls på.
Sommar: varför förbud?
Tjohej på er, har inte varit här på tio dagar, känns vansinnigt länge. Vågen visar fortfarande minus och det tackar jag för!
Sedan 14:e maj har jag gått ner 7.1 kg vilket känns fantastiskt och har även köpt en ny cykel så jag kan avlasta min stackars fot som inte verkar klara av promenader. Jobbigt, jag älskar promenader och det tar så mycket bättre än cykel.
Från 97 kg till 89.9 kg är jag på nu!

Fast datumet ska vara 2012 och inte 2008!!! Vafasen
Alltså 2012-05-14 >>> 2012-07-02
Sol: jo det är kul att se på översikt :D
Inga barn här men brukar låna brorsans på promenad ;)
Endomondo använder jag :)
Elin: beklagar
Sol: är de stora?
Syndade med en kebabrulle igår.
Veckans våg: -0.8 kg
Sammanlagt: -7.9 kg
Start: 97 kg
Idag: 89.1 kg
Det tar sig :) Bra med cykellådor i byn.
Allt hänger på ordet lagom och motion-egentligen. Inkomster måste ha utgifter :) sen att se till att inte äta mer än normalt. Att tex ha osten på bordet istället för att ställa den i kylen direkt efter. Ta en ostskiva och surra vid matbordet blir lätt flera ostskivor ;) jag var sån
Provade att äta pasta idag. Det var visst inte vad min kropp ville :) tänk vilken skillnad det har gjort utan.