• Agridulce

Använder du gagball

Kvinna och ja, det har använts på mig, ofta.

Naughty by nature
  • Agridulce
    Anonym (ug kvinna) skrev 2012-03-06 12:59:32 följande:
    Ni som provat att ha den, alltså undergivna kvinnor, vad tyckte ni? På vilket sätt är det upphetsande för er? Jag gillar att bli ombedd att vara tyst, men har aldrig provat att vara gagad och är lite nyfiken på det.
    Jag gillar den just för att den bla dämpar ljudet (jag låter mycket) samt att det, precis som Trust Me skrev, ger lite av en snuttefiltskänsla. Det går att bita i den, den låter mig leva ut starkare och sen är det ju lite genant just att man dreglar. Det blir verkligen ett kvitto på att det inte är jag som har kontroll över mina kroppsfunktioner.
    Naughty by nature
  • Agridulce

Sen hävdar jag att storlek och form på gagen påverkar känslan enormt mycket.
    Den gag som är på bilden är inte alls den modell jag gillar. Den där ser man ju ut som en julgris med äpple i munnen med och går att spotta ut hur lätt som helst.

Naughty by nature
  • Agridulce
    Bedhead skrev 2012-03-06 13:11:54 följande:
    Jag vet inte, jagt kanske är ensam om att kunna föra ett djävla liv även med gag? Däremot är den trevlig oavsett..
    Det enda som får mig någotsånär tyst är en hand över munnen och rädsla för konskvenser.. 
    Håller med. Visst låter man men det blir ett mer "mufflat" ljud.

.....hand över munnen..... *drömmer mig bort* Drömmer
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Cessna skrev 2012-03-06 13:08:20 följande:
    Köpte en gång ett hundben till sambon. Det uppskattades av henne när hon hade nått att bita i, hon låte väldigt mycket under akten.Flört Men boll är inget vi är sugna på.
    Det finns ju sk betsel också. De kan ju vara trevliga om man vill bita till.

Hundben känner jag att det blir lite väl förnedrande.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Anonym (ug kvinna) skrev 2012-03-06 13:17:22 följande:
    OK. Tack för att du berättar! Jag låter också mycket, men jag älskar det eftersom jag njuter starkare då känns det som. men det är härligt när man blir tillsagd att vara tyst. Jag går mest igång på psykisk/verbak dominans. Jag tycker att gagballs känns så himla stora, är lite orolig över att få kvävningskänsla av det.
    Men det är det som är så viktigt; att få rätt storlek. De ska inte vara som på bilden och den ska inte kännas så att du får kväljningar.
    Jag skulle aldrig köpa en gag på nätet (nu köper jag ju inte dem själv men ändå) utan behöver verkligen kunna testa storleken.

Kicken med den är ju lite att ett uttryckssätt försvinner. Du kan inte tala med den, bara göra märkliga ljud. Det är tilltalande....ibland.
    Allt sånt här är ju humörsbetonat. Ibland vill man vara fullständigt uppbunden och ha gag och läderbojor och andra dagar bara en fast hand och en kontrollerande blick (det är eg min största turn om).
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Anonym (ug kvinna) skrev 2012-03-06 13:20:07 följande:
    Vad gillar du för modell? Mindre gag...? Eller vad? Jag är väldigt oerfaren på detta med gagball som du märker ;)
    Det finns olika storlekar ja. Det varierar väl mellan small till XL. Den på bilden är väl en large - XL.
    Jag har inget behov av att se ut som en julgris och den på bilden är mer pajasvarning för mig.
    Men kika på en riktig butik inte en sån som säljer rosa fluffbojor och plastgrejer.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Trust me skrev 2012-03-06 13:19:31 följande:
    Man tar trosorna stoppar in i munnen och knyter något runt. Blir tvärtyst förutsatt att det inte är några fåniga stringvarianter för då får man fylla ut med något annat. Strumpor t.ex.
    Det är väl inte mitt fel att hon har använt för små trosor eller. Skrikandes 
    Fan ta den som stoppar in strumpor i min mun. Uäck!!!!! Kräks
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Bedhead skrev 2012-03-06 13:26:21 följande:
    Betsel (bit) är snyggare. Men svåra att få tag på, tycker jag.
    Well både du och jag vet var man hittar dem. Läderverkstan, Läderverkstan och Läderverkstan åter igen. Love it.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Anonym skrev 2012-03-06 13:24:15 följande:
    Kanske en hand runt halsen också ?  
    Alltid uppskattat. Om mannen vet vad han pysslar med förstås.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Anonym (mouth-spreader) skrev 2012-04-11 08:53:33 följande:
    Min man får gärna sätta på mig en gag, jag tycker det är trist när han inte gör det, en dimension försvinner. Jag tänder mycket på att dregla, så jag vill ha en mouth spreader istället för en boll-gag. Det ska vara öppen mun så jag inte kan suga (som jag älskar) men han kan stoppa in kuken i min mun ändå. Jag har sagt åt honom att jag vill vi ska köpa en sån men det har inte blivit av ännu, tyvärr för min del för jag skulle älska det!
    Vill också ha en sån men det är svårt att hitta rejäla som inte är smeckiga. Vill inte få en massa skavsår från metallpinnar som sticker ut här och där som de är i de vanliga spreaderserna man hittar.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Anonym (MrNaughty) skrev 2012-04-11 11:06:50 följande:
    Det är ju sant. Gillar verkligen "funktionen" på en mouthspreader. Kan ju med fördel kombineras med annat som töjer ut och lämnar öppet på andra ställen.

Enda invändningen jag själv kan känna är det rent visuella. Det ser lite groteskt ut synnerhet en del av de där krokvarianterna. Men det kanske finns någon estetiskt tilltalande modell också.
    Det finns estetiskt tilltalande modeller också. Har sett bilder på dem men inte hittat på nätet någonstans.
    Sen är ju inte jag riktigt typen som går och köper en gag till mig själv. Det förtar ju lite av poängen.
    Naughty by nature
Svar på tråden Använder du gagball