Små privata hyresvärdar i Borås?
Finns det ngn som kan tipsa om små privata hyresvärdar i Borås, lämna gärna namn och telefonnummer till dem.
Det skulle vara väldigt uppskattat :)
Tack på förhand
Finns det ngn som kan tipsa om små privata hyresvärdar i Borås, lämna gärna namn och telefonnummer till dem.
Det skulle vara väldigt uppskattat :)
Tack på förhand
Har du provat att googla?
Känner inte till så många i Borås, förutom Welands fastigheter och AB bostäder. Men AB är ju inte privat, men det kanske inte Welands är heller...
Jag har provat att googla, bor redan hos Welands och jag står i Borås bostadskö, har 1150 poäng där, men inga lägenheter som läggs ut är särskilt tilltalande...
Jag har inte riktigt förstått detta med poängen, vad innebär det?
Trivs du inte hos Welands?
Har hört att de ska vara helt ok...
Vet en privat hyresvärd som bara är 1,50cm lång Är det tillräckligt smått?
Det beror iof lite grand på hur stor lägenhet du är ute efter, de större lägenheterna är ju många gånger svårare att få tag på.
Bor du stort nu?
Jag var inne och kikade på ABB på kul och såg att det finns en lägenhet i Brämhult. Kanske kan vara nåt?
Jag minns Brämhult som ett av Borås finare områden...
En gammal tråd men ett alltid aktuellt ämne så jag svarar till de som söker privata hyresvärdar i Borås. Det finns några fåtal på kommunens hemsida som alla bearbetar sen finns det en komplett uppdaterad lista på alla hyresvärdar här:
www.xn--privatahyresvrdar-2qb.nu/privata-hyresvardar/boras-privata-hyresvardar/
Sen finns det en Facebookgrupp att använda sig av där man kan få information o lägenheter som håller på att bli lediga:
https://www.facebook.com/groups/903978566315538/