Träffa sin ungdomskärlek igen?
Någon som träffat sin ungdomskärlek igen nu på äldre dar?
Hur blev mötet? Blossade gamla känslor upp?
Berätta gärna :)
Någon som träffat sin ungdomskärlek igen nu på äldre dar?
Hur blev mötet? Blossade gamla känslor upp?
Berätta gärna :)
Jag undrar samma..Nån?
Ja jag har träffat min och jag tänkte när jag såg honom:
Vad sjutton tänkte jag med???? ÖÖÖÖÖRK!!!
de känslorna är och förblir definitivt rostiga.
Ja, jag har träffat min ungdomskärlek! Båda två kom ut ur trasiga relationer, vi började umgås som vänner, men vi kunde inte vara ifrån varandra tillslut. Idag är vi gifta, har ett barn tillsammans och har precis köpt hus:) vi har sagt flera gånger, att detta hade vi aldrig räknat med när vi bröt upp i tonåren, men jag har aldrig älskat någon så mycket, han är the man!
Min mamma träffade killen hon var ihop med under gymnasiet nu 30 år senare! De har varit ihop i ca 8 år och bor ihop, verkar väldigt nöjda med livet, reser en del och hittar på mycket tillsammans. Jag misstänker att han var anledningen till mina föräldrars skilsmässa, men det spelar idag ingen roll, eftersom båda föräldrar är lyckligare med sina nya än de var tillsammans :)
Dock kan tilläggas att jag tror de gjorde slut mer pga geografiska orsaker än för att de blev osams då för länge sedan.
Efter 10 år träffades vi igen, då var jag gift, höll på att skilja mig, han ny separerad med ett barn. Vi hade börjat prata på Facebook, och så tog vi en fika ett tag senare:)
Roligt att höra era historier, och att man kan hitta varann även efter 30 år
Ja jag har det och ja tyvärr blossade det upp en massa känslor mellan oss.
fler?
Vet inte om denna tråd lever längre men här är min historia:
Jag fick ett mail från min första riktiga pojkvän. Vi var tillsammans 2 år på gymnasiet och hade det fantastiskt! Skildes åt pga ett missförstånd. När jag såg hans namn på mailen sa det bara klonk i hela kroppen. Sedan dess har vi mailat, smsat och träffats ett par gånger. Vi fick omedelbar kontakt, gled liksom bara in i våra gamla roller som om det inte gått 35 år! Han har vuxna barn och är sambo och jag är gift med ett tonårigt barn men de känslor som finns mellan oss är urstarka! Detta har verkligen utvecklats till både himmel och helvete! Vi är ense om att inte göra något förrän mitt barn står på egna ben, men hur svårt är inte detta? Vi måste ju smyga med våra kontakter, samtidigt som vi behöver utveckla vårt förhållande för att se om det verkligen är något att satsa på! Om jag fick börja om, skulle jag klicka bort mailet då? Mailet har ju skapat ett enormt kaos i mitt liv och kan ju ev ställa till mycket tråkigheter för min familj i framtiden men jag skulle ALDRIG välja bort det här! Nu får inte den här fantastiske mannen försvinna ur mitt liv igen!