Inlägg från: Anonym (tjejen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (tjejen)

Träffa sin ungdomskärlek igen?

Jag undrar samma..Nån?

• Anonym (tjejen)
    Lampsken skrev 2012-04-07 04:06:04 följande:
    Ja jag har träffat min och jag tänkte när jag såg honom:

Vad sjutton tänkte jag med???? ÖÖÖÖÖRK!!!

de känslorna är och förblir definitivt rostiga.  
    Haha, men de känslorna var kanske redan rostiga innan den träffen?
  • Anonym (tjejen)
    Lampsken skrev 2012-04-07 04:12:10 följande:
    Njao... hade tänkt många ggr på honom förut, hur mysigt vi hade det då, han var min första osv och du vet den gamla frågan "undras vad han gör idag?"
    MEN... när jag såg honom såg jag en trött grinig pessimistisk gammal gubbe som var stor och fet som ett hus (han var smal, pratglad, sexig med glimten i ögat och helmysig då) och kände bara BLÄÄÄÄH.... och lär aldrig undra fler ggr vad han gör. :)))
    Ja, det lät ju inte så attraktivt. Jag har sett min på Facebook. Han har tappat mycket av håret, men såg annars bara äldre ut. Tror jag är  ok med håravfallet, även om han var hetare med hår.. Vore kanske skönt om jag kommer att tänka BLÄHHH istället för att drömma :))
  • Anonym (tjejen)
    Lampsken skrev 2012-04-07 04:52:52 följande:
    Det är ju så att båda 2 oftast ändras med åren som går och även om man matchade som hand i handsken på DEN tiden så oftast matchar man inte alls i nuläget eller tvärtom.

Fanns en kille jag avskydde för några år sedan, han hade en sjujäkla inställning så man höll på att tappa andan i förvåning och man hade bara lust att knuffa honom i sjön så fort man sågs och han yttrade sig.
    Efter några år träffades vi av en slump och visst även om vi träffades så ledde det inte till någon längre romans men han är en av mina allra bästa vänner idag och han är på samma nivå som jag är idag.
    Då.. hade vi varken kunnat bli bästisar eller dejta eftersom vi var alldeles för olika.    
    Människan ändras ständigt om än man inte tror att man gör så. 
    Jag har alltid tänkt på honom mer elller mindre, önskat att jag handlat annorlunda när det blev slut osv.  Men visst är det så att det är lätt att tänka på bara dom bästa stunderna, hur mysigt det var osv istället för det dåliga. När han addade mig på fb och var nästan lika fin som förr blev det mer påtagligt att jag har känslorna kvar. Inte blir det bättre av att han uttrycker sig på samma sätt och jag känner igen allt så väl. Känns som om vi båda är ganska lika ännu, men man vet ju inte. Jag tycker visserligen hans liv verkar rätt trist nu.. Men ja..Lätt att drömma sig iväg :)
  • Anonym (tjejen)
    Anonym (Fru) skrev 2012-04-07 05:48:27 följande:
    Ja, jag har träffat min ungdomskärlek! Båda två kom ut ur trasiga relationer, vi började umgås som vänner, men vi kunde inte vara ifrån varandra tillslut. Idag är vi gifta, har ett barn tillsammans och har precis köpt hus:) vi har sagt flera gånger, att detta hade vi aldrig räknat med när vi bröt upp i tonåren, men jag har aldrig älskat någon så mycket, han är the man!
    Vad kul Hur många år senare? Var ni i förhållanden när ni träffades? Nyfiken..:)
  • Anonym (tjejen)

Roligt att höra era historier, och att man kan hitta varann även efter 30 år

• Anonym (tjejen)
    Anonym (C) skrev 2012-04-07 17:55:04 följande:
    Han såg henne inne på apoteket när han gick förbi utanför och kände igen henne och gick in och hälsade! :)
    Vad överraskad hon måste ha blivit om de inte setts på så länge, kul :)
Svar på tråden Träffa sin ungdomskärlek igen?