Tecken på otrohet? Hur upptäckte ni det?
Vad är de vanligaste tecknen på att partnern är otrogen? Vad är varningssignalerna? Hur upptäckte ni som blivit bedragna det?
Vad är de vanligaste tecknen på att partnern är otrogen? Vad är varningssignalerna? Hur upptäckte ni som blivit bedragna det?
Mobiltelefonen! Att han i princip sov med den under kudden, tog den med in på toa, att man aldrig fick låna den, kodlås på den osv. Själva sms:andet skötte han dock på jobbet, så det var inte det att telefonen pep i tid och otid. När jag till slut kollade hans telefon fann jag att han varit otrogen med flera stycken..
Han kom inte hem vissa nätter, han gömde mobiltelefonen, han la på luren direkt jag kom i närheten. Blev mindre intresserad av att vara tillsammans med mig. Slutade vilja visa sig ute med mig. Uppe på nätterna, inget sex.
samma här. mobiltelefonen. han har aldrig brytt sig om sin mobiltelefon så.. aldrig sms:at nån typ. Men helt plötsligt så hade sin mobil i fickan hela tiden. ibland fick han sms när jag va med.. men han ville inte visa. klart man blir misstänksam när mobilen helt plötsligt blir så viktig för honom. så jag tog telefonen ifrån honom o läste. sen va det helt plötsligt mitt fel alltihop! :O
Exakt som Betty ballbreaker beskrev det. Låter precis så som det var här med
Första gången gick han från att vara hemma pappa till att gå ut och festa mer och mer (ögonöppnare nr 1). När jag var på väg från min praktik svarade tjejen i hans telfon och hälsade att han var på dagis för att hämta vår dotter. Han lämnar normalt sett aldrig ifrån sig telefonen varvid min magkänsla sa att något var fel då det avvek från det normala (ögonöppnare 2). Att han var otogen bekräftades under min andra graviditet då BM tog prov på könsjukdommar och det visade sig att jag hade klamydia. Jag hade inte varit med någon annan under våra 8 år varvid klamydian måste ha kommit från honom vilket han även bekräftade efter att han nekat ett antal gånger.
Andra gången jag upptäckte var av en slump. Min pojkvänn hade glömt bort koden till telefonlåset till sin mobil varid han bad mig att försöka få upp den. Självklart lyckades jag och hittar många meddelanden mellan han och en annan tjej om hur mycket de saknade varandra osv. Även här misstänkte jag det innan då ven han började betee sig annorlunda mot normal. Avvikele från "normala beteendemönster" är, enligt mig, det första tecknet på otrohet.
tror inte min nuvarande sambo e otrogen men de blir obehagligt när man läser för han e extrem med sin mob, o lämnar den aldrig ur sikte.. ALDRIG. o skulle ja be om att få läsa så ok för han tar bort allt o nekar till att han skriver med vissa fast ja vet de
Anledningen till att jag undrar är för att jag tycker min sambo har ändrat beteende och börjat krångla med mobilen.. Vad gör man?
Håller otrogna fortfarande på och lämnar bevis i mobilen???? Har jag rest tillbaka i tiden och hamnat i 1996 eller vad?
Men är det som ni säger så är väl detta med mobilen ett klart tecken, samma sak om er respektive plir "påkommen" med att sms:a i ett annat rum eller går iväg för att prata i telefon när det ringer.
Några snabba som jag kom på såhär efter lunch, men det finns såklart nyanser i detta med.
Vakta mobilen som en hök, herrerjävlar vilka idioter det finns *suckar*