• Musen

min dotter äter vägrar äta kött.

Låt henne vara utan kött. Man kan klara sig bra utan!

• Musen

Miss behave.... Jag har inte alls missförstått ts och jag Förespråkar inte vegetarianer. Om du inte fattar vad jag menar så fråga istället för att hitta på! Jag anser att barnet skall slippa äta kött om hon inte vill. Hon får ju kväljningar! Hon äter igen när hon är redo! Sen om det är all kött eller bara vissa sorter har ingen betydelse för ur näring synpunkt behövs inte kött så det är ju inte då att hon svälter. Så jag förstår inte hetsen att få barn att äta allt! Och om du skall hitta på egna svar än dom jag skriver så kan du skapa en egen tråd om det!

• Musen

Miss behave... Jag har inte läst dina inlägg för jag har inte orkat bry mig och jag skiter i vad du har för åsikt! Det jag inte gillar är att du svarar mig. Jag har inte ställt någon fråga utan gav bara min åsikt i tråden! Sen började du hitta på ett nytt svar åt mig som du valde att svara på! Otroligt otrevligt och obegåvat! Hopp osyrat att hitta på egna svar! Och sten i glashus? Vad fan har det med att göra att du hittar på egna svar än dom jag skrev? Hitta något annat i ditt liv än att förolämpa mig i fortsättnngen tack

• Musen

Den gång du får svara mig så får du läsa mitt inlägg rätt och inte be mig starta en tråd för att förespråka vegetarianer!

Svar på tråden min dotter äter vägrar äta kött.