• Minne00

Vill testa drogerna

Utbildning på papper har inget att göra med verkliga erfarenheter!!!!

Jag är inte utbildad drogterapeut utan jobbar som assistent på en öppen enhet och min roll och tjänstebeskrivning säger att jag skakk finnas till som medmänniska .... men jag känner mig handikappad av mitt oförstånd!
    Vill ju kunna hjälpa bättre!  

Dyslektiker men reumatism som gör att fingarna linte lyder, hoppas att ni förstår trots alla stavfel och konstigterer!
  • Minne00

Klart att jag fattar att jag kan få mycket information genom att läsa mig till fakta!

Jag arbetar inom en kristen organisation som försöker förbättra vardagen för de missbrukare och hemlösa vi har i vår kommun, anledningen till att jag fick jobbet är att jag verkligeb bryr mig om mina med människor, av vilken art de än må vara!

Är det verkligen så kostigt att jag vill kunna sätta mig in i deras situation för att förstå hur de lever och kanske kunna göra ett bättre arbete?

tycker att ni är ganska trångsynta!     

Dyslektiker men reumatism som gör att fingarna linte lyder, hoppas att ni förstår trots alla stavfel och konstigterer!
  • Minne00

Vat det någon som läste hela trådstarten?????
    Jag vill egentligen inte alls prova men önskar få hör a av andras erfarenheter hur det är, jag kan inte riskera att förolämpa mina "patienter" genom att be dem förklara för mig,, hade hoppats at det finns någon som kunde ge sin version av sin erfarenhet!

Jag gör ett jäkla bra jobb och vet att jag är till stort stöd för våra "patienter", det är inte det det handlar om, jag vill bara få lite mer kött på benen!

ja... TS är Minne00

• Minne00

Åh, kära nån, så en tråd kan spåra ur!
    Ja, jag är TS, jag hade hoppats att någon som hade testat hade lust att dela med sig men ... det är tydligen roligare med påhopp om hur olämplig jag är...

Hoppas att tråden kan få dö ut här!

Fick en fin fin utbildning genom länsnykterhetsförbundet!

Tack för mig!       

Svar på tråden Vill testa drogerna