Inlägg från: Anonym (Lsd) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lsd)

Vill testa drogerna

Amfetamin (tjack) gör en speedad och hyper. man får svårt att sova, lätt att koncentrera sig, och "pillig" i fingrarna. en kompis satte upp aluminiumfolie på väggen, varför vet jag inte. han å hans kompis sneade också och fick för sig att någon var efter dom så dom ringde polisen, sen när polisen kom och fom hade glömt av att dom hade ringt trodde dom att det var personen som "va efter dom". jag som har adhd har bara vart lugn när jag har tagit tjack och har inte direkt upplevt något.

marijuana (grönt) , hasch (brunt) och spice har vanligen samma effekt. chillad känsla, skrattar osv. är man beroende av det så är det inte samma sak direkt. Om man är helt nere i skiten så man mår dåligt av det blir man ångestfylld och det enda posivita på dagen är rökat.

extacy (E eller ex) ger en skön känsla och allt är jätte skönt. en len filt är tex mkt skönare osv...

kokain (cola) ger en bättre sjäkvförtroenfe. man är snyggast bäst osv...

min favorit som inte är beroendeframkallande är LSD (syra / lapp) är en drog som inte direkt går att förklaras utan verkligen måaye upplevasprovar man det så kommer den tycka att fwt är den gränaste upplebelsen den någonsin har vart med om.

litet lexikon;

dra en lina : snorta

skjuta: ta en drog med sprutor

bomba: rulla ihop en liten bit toapapper med tex tjack i och svälja

Spliff/jolle/joint: en egenrullad "cigg" med tobak och röka..

Svar på tråden Vill testa drogerna