Vill testa drogerna
Jag valde att prova centralstimulantia eftersom min pojkvän var fast för det och jag ville få ökad förståelse för honom. Jag slutade som missbrukande sprutnarkoman så det är inte värt att prova tycker jag.
Jag valde att prova centralstimulantia eftersom min pojkvän var fast för det och jag ville få ökad förståelse för honom. Jag slutade som missbrukande sprutnarkoman så det är inte värt att prova tycker jag.
Jag använde då inte droger för att fly från någon verklighet för att jag mådde dåligt. Jag tyckte det var roligt helt enkelt! tills det inte var det längre då.
Jag kan dock erkänna att jag är under pågående ADHD-utredning så det kan möjligtvis vara en anledning till mitt tidigare missbruk.
Hej...Hoppas det går bra för mig att hoppa in här och fråga en sak...Jag har ADD och undrar vad det finns för drog för mig som gör att jag är här i nuet? Jag känner att jag är i en annan värld, i mig själv och jag dagdrömmer nästan hela tiden. Jag känner mig instängd i mig själv.
GHB boostar uppåtdrogerna väldigt bra också så förstår inte hur man kan somna av det.