Problem med facebook idag?
Någon mer som inte kommer in på FB? På datorn står det bara att sidan inte kan hittas och på telefonen står sidan bara och laddas utan att något händer. *abstinens*
Någon mer som inte kommer in på FB? På datorn står det bara att sidan inte kan hittas och på telefonen står sidan bara och laddas utan att något händer. *abstinens*
Ååååhhhh....vad ska jag nu göra??? Jag MÅSTE ju veta vad som händer i världen! Men det var ju bra att det inte bara är jag, då slipper jag ju liksom göra något åt det. Då är det väl baaraaaaa aaaaaatt väääääääntaaaaaaaaaa......
Ska vi spekulera i vad som hänt? Hackerattack???! AAAHH!!
Varken sidan på datorn, mobilsajten eller appen funkar för mig...och sedan ett bra tag tillbaka så funkar heller inte FL på min mobil, varken appen eller mobilsajten.
Mitt liv...POOF borta. *gråter lite*
På datorn står det att jag kan öppna en "cachad kopia" av Facebook...vad innebär det? *desperat och uttråkad*
Jag kom in vid 6 i morse...då satt jag i lugn och ro och käkade frukost innan ungarna vaknade. Hann göra ett fotomontage och lägga in och hoppades på massor av roliga och peppande kommentarer. Nu vet jag ju inte vad folk tyckeeeeeer....funderar på att skriva ut fotona och gå runt och visa random människor på stan istället.
Whohoooo!!! FB funkar igen!!