• any19877

Fina namn på A

Hej! Han om ni förslag på fina namn på A (bode killnamn och tjejnamn) så skriv här!
  • Svar på tråden Fina namn på A
  • Nelli2008

Amanda
    Allis
    Amy
    Angelie
    Agnes
    Alva
    Alma
    Annie   

Alvin
    Abbe
    Alex /Alexander
    Adam
    Anton

• ius lexis

Albin
    Arn
    Alfons
    Alfred

Alma
    Alba
    Aurora
    Alde

• Merwinna

André
    Alexander
    Axel 
    Arn
    Alf    

Amanda
    Aurora
    Agnes
    Alice
    Alicia
    Alfrida
    Alvhild
    Anna

• emsipems

Vi har en Albin, så det gillar jag ;)
    Alice hade vi också på förslag.

• hugger i sten

Våran dotter heter Ally så det gillar jag förstås :)

De flesta andra namnen är redan skrivna. 

• buffybus

Min son heter André

Andra fina:
    Albin
    Alma
    Annie

• mbrus

Vi tänkte döpa vår till Allison tills hon kom ut och vi insåg att vi fått en Rebecka. :)
    Annars tycker jag att Alva är väldigt fint. 

• millchan

Ayla gillar
    Aaron tycker jag också är jättefint

Får vi en son framöver ska han heta Aaron!   

• hernameispekka

Dotter:
    Abbigail, Abby, Abby Jane, Abby Lynne, Ada, Addison, Adele, Adelia, Adeola, Adora, Adriana, Adriel, Adrienne, Aeon, Afrodite, Agda, Agnes, Agnes Beth, Agneta, Agnete, Agunda, Aimee, Aina, Alberta, Albertina, Aleah, Aleisha, Aleisha Mae, Aleksandrina, Alessandra, Alex, Alexa, Alexandra, Alexis, Alexy, Alfreda, Alfrida, Alice, Alicia, Alicia May, Alida, Alixia, Allison, Alma, Altea, Althea, Alva, Alvina, Alvindra, Amanda, Amanda Jayne, Amarie, Amazonia, Amber, Ambreal, Amelia, Amelie, Amidala, Amina, Aminata, Amy, Amy Leanne, Amy Lou, Analeigh, Anastasia, Andrina, Andromache, Andromeda, Angela, Angelica, Angelina, Angeline, Angelique, Angelyn, Anine, Anja, Anna, Anna Marie, Annabelle, Anna-Cilla, Anna-Greta, Anna-Karin, Annalee, Annaleise, Anna-Lena, Anna-Lisa, Annalyn, Anna-Maria, Anna-Sara, Ann-Britt, Anne, Anneli, Annie, Annika, Antonia, Antonia Grace, April, Aquiel, Arabella, Aretha, Ariadne, Ariel, Arielle, Arissa, Arizona, Arja, Ashley, Asta, Astoria, Astrea, Atalya, Athina, Audrey, Audrey Anne, Augusta, Aurelia, Aurelie, Aurora, Austria, Ava, Avalee, Ava-Rose, Axela, Axelia, Axelina, Axelle, Ayla,
    Son:
    Aaron, Abbe, Abbott, Abdul, Abel, Abraham, Adam, Adolph, Adrian, Adric, Adrien, Agathon, Alastor, Alban, Albany, Albin, Albus, Alex, Alexander, Alexander-Lucas, Alexei, Alf, Alfie, Alfons, Alfonso, Alfred, Algernon, Algot, Ali, Alistair, Allan, Allos, Alonzo, Alrik, Altos, Alvaro, Alve, Alvin, Alvis, Amadeus, Amanduz, Amboise, Ameron, Amir, Amos, Anakin, Anders, André, Andrew, Andy, Anthony, Anton, Antonio, Arco, Arlo, Arne, Arnold, Aron, Arrian, Arthur, Artie, Artix, Artur, Arvid, Arvin, Assar, Aston, Astor, Atlan, Atlas, August, Augustus, Austin, Avery, Avon, Axel

• MaaxMaax

Aaron
    Amadeus
    Ansgar
    Ante
    Amos
    Arn
    Athur
    Adrian
    Alfons
    Alois
    Angel