-
-
Svar på tråden Fina namn på A
-
Anton Alice
-
Albin. Agnes, Amanda
-
Amanda
Allis
Amy
Angelie
Agnes
Alva
Alma
Annie
Alvin
Abbe
Alex /Alexander
Adam
Anton
-
Aramis är vackert pojknamn
-
Albin
Arn
Alfons
Alfred
Alma
Alba
Aurora
Alde -
Ada
-
André
Alexander
Axel
Arn
Alf
Amanda
Aurora
Agnes
Alice
Alicia
Alfrida
Alvhild
Anna
-
Vi har en Albin, så det gillar jag ;)
Alice hade vi också på förslag. -
Våran dotter heter Ally så det gillar jag förstås :)
De flesta andra namnen är redan skrivna. -
Vi har en Aron och en Arvid:)
-
Anastasia
Antonio
Alve
-
Adina
-
Min son heter André
Andra fina:
Albin
Alma
Annie -
Vi tänkte döpa vår till Allison tills hon kom ut och vi insåg att vi fått en Rebecka. :)
Annars tycker jag att Alva är väldigt fint. -
Algot, axia, Alice, Agnes,
-
Amanda, Alice, Alva och Alicia. Alexander, Alvin, Axel och Adam :)
-
Ayla gillar
Aaron tycker jag också är jättefint
Får vi en son framöver ska han heta Aaron! -
Dotter:
Abbigail, Abby, Abby Jane, Abby Lynne, Ada, Addison, Adele, Adelia, Adeola, Adora, Adriana, Adriel, Adrienne, Aeon, Afrodite, Agda, Agnes, Agnes Beth, Agneta, Agnete, Agunda, Aimee, Aina, Alberta, Albertina, Aleah, Aleisha, Aleisha Mae, Aleksandrina, Alessandra, Alex, Alexa, Alexandra, Alexis, Alexy, Alfreda, Alfrida, Alice, Alicia, Alicia May, Alida, Alixia, Allison, Alma, Altea, Althea, Alva, Alvina, Alvindra, Amanda, Amanda Jayne, Amarie, Amazonia, Amber, Ambreal, Amelia, Amelie, Amidala, Amina, Aminata, Amy, Amy Leanne, Amy Lou, Analeigh, Anastasia, Andrina, Andromache, Andromeda, Angela, Angelica, Angelina, Angeline, Angelique, Angelyn, Anine, Anja, Anna, Anna Marie, Annabelle, Anna-Cilla, Anna-Greta, Anna-Karin, Annalee, Annaleise, Anna-Lena, Anna-Lisa, Annalyn, Anna-Maria, Anna-Sara, Ann-Britt, Anne, Anneli, Annie, Annika, Antonia, Antonia Grace, April, Aquiel, Arabella, Aretha, Ariadne, Ariel, Arielle, Arissa, Arizona, Arja, Ashley, Asta, Astoria, Astrea, Atalya, Athina, Audrey, Audrey Anne, Augusta, Aurelia, Aurelie, Aurora, Austria, Ava, Avalee, Ava-Rose, Axela, Axelia, Axelina, Axelle, Ayla,
Son:
Aaron, Abbe, Abbott, Abdul, Abel, Abraham, Adam, Adolph, Adrian, Adric, Adrien, Agathon, Alastor, Alban, Albany, Albin, Albus, Alex, Alexander, Alexander-Lucas, Alexei, Alf, Alfie, Alfons, Alfonso, Alfred, Algernon, Algot, Ali, Alistair, Allan, Allos, Alonzo, Alrik, Altos, Alvaro, Alve, Alvin, Alvis, Amadeus, Amanduz, Amboise, Ameron, Amir, Amos, Anakin, Anders, André, Andrew, Andy, Anthony, Anton, Antonio, Arco, Arlo, Arne, Arnold, Aron, Arrian, Arthur, Artie, Artix, Artur, Arvid, Arvin, Assar, Aston, Astor, Atlan, Atlas, August, Augustus, Austin, Avery, Avon, Axel -
Aaron
Amadeus
Ansgar
Ante
Amos
Arn
Athur
Adrian
Alfons
Alois
Angel
Aline