• Anonym

Är det nägon som provat en sybian någon gång?

Om du gjort det, hur var det. Är lite nyfiken att pröva.

• Svar på tråden Är det nägon som provat en sybian någon gång?
  • Anonym

Vad är en sybian? *nyfiken*

• Anonym
    Anonym skrev 2012-03-07 23:47:52 följande:
    Vad är en sybian? *nyfiken*

Är som en liten avlång kudde Fasth oftast modelsnet, kanske 40-50 cm. På ovansidan sitter aj stimulator som är tänkt att passa ungefär i fittspringan och som kan vibrera. Hastigheten kan styras. Vissa modeller har en liten kukattrapp som du liksom sjunker ned över så den går in i slidan vissa har bara en liten knopp. Du sitter alltså grensle överden och ska stimuleras till orgasm av vibrationerna. Du kan söka på Sybian på red tube.
  • MikNis

När kvinnor provar sybian brukar de himla med ögonen... 

• Anonym (Mr Dick)
    MikNis skrev 2012-03-08 03:39:24 följande:

Det har jag sett med. Sök på sybian och howard stern (känd radiopratare i USA) så får ni se. Han bjuder dit tjejer som får orgasm i studion på en sådan sybian. (Jenna Jameson bl.a. för er som vet vem det är. :))
  • Anonym
    MikNis skrev 2012-03-08 03:39:24 följande:
    Jaha och du har en sådan hemma då? Eller har sett det på p-rulle snarare
  • MikNis
    Anonym skrev 2012-03-08 11:55:39 följande:
    Jaha och du har en sådan hemma då? Eller har sett det på p-rulle snarare
    nej till båda 
  • Towse

Har en hemma.
    Flört
    Köpte för några månaders sedan efter att ha varit nyfiken väldigt väldigt länge.
    Kan bara meddela att den fungerar mer än väl....om och om igen för den som orkar sitta kvar.

Den som inte får en orgasm av den där är kliniskt död! (Jag lovar)

Problemet är bara att den låter ganska högt, men om man bortser från det så är det en underbar leksak.

• LostNLate

Hur ser det ut på svenska marknaden idag, finns det någon svensk återförsäljare? Jag lyckas bara hitta andra sexmaskiner i Sverige när jag söker på sybian? Hur är kopiorna kvalitetsmässigt? Finns det någon bra återförsäljare i Europa?

• Anonym (Mm)

Aldrig testat men det äh drömmen😅. vet inte riktigt var man skulle kunna gömma undan en sån i huset med man och barn dock 😳

• Anonym (Mm)

Aldrig testat men det äh drömmen😅. vet inte riktigt var man skulle kunna gömma undan en sån i huset med man och barn dock 😳

• LostNLate

Ja att de är stora och bullriga har jag förstått och kanske svårt att gömma undan för nyfikna barn. Men varför gömma för mannen?

Svar på tråden Är det nägon som provat en sybian någon gång?