Respektlösa barn?!
Igår var jag på lekplatsen här där vi bor med min son som är 23 månader.
Då var det två små tjejer inte äldre än 8 år, som lekte där innan.
Då kom en av dom fram till mig och frågade vad klockan var.
Sen när jag satte min son i gungan för att gunga honom kom samma tjej fram DIREKT och började gunga honom också (!) högt, utan att fråga mig som mamma!
Så jag talade om att hon skulle ta det lugnt naturligtvis.
Sen lekte hon vidare med sin kompis en stund och slänge ur sig alla möjliga svär ord och fula ord jag blev helt paff över! Tänkte säga till ungen att sådär uppför man sig inte för 5 öre.
Sen blev min son självklart nyfiken vad dom gjorde och gick fram och tittade när dom åkte rutchbanan. Då sa den här tjejen "Gud vad han glor på mig hela tiden, lägg av" Tänkte inte mer på det utan avvaktade.
SEN, kom det! Hon gick fram till honom nära ansiktet och sa "Vad glor du på! Varför glor du hela tiden?"
DÅ tände jag till och nästan röt till henne att han får titta hur mycket han vill för han är mindre än vad hon är och hon ska sluta vara så jävla tuff!! Då sa hon bara "Aa juste, han är liten ja, skit liten ju!"
Hon var utlänning också men ändå! Tycker barn ska ha hyffs och inte uppföra sig såhär mot mitt barn! Vad hade ni gjort?? Har ni mött såna här barn ute?