• Anonym (:/)

Idiot till fästman

Jag kan verkligen tänka mig din frustration och ilska, verkligen.. Jag hade förmodligen reagerat likadant i din sits.. Men, eftersom jag kanske ser det från ett annat perspektiv, så kan det vara jäkligt tufft för honom med att han inte kan ge dig barn, problemet ligger ju hos honom. Han måste ju känna press på detta dagligen, lr hur?

Så några gånger vill han väl bara ha det skönt, vilket är ett mänskligt behov, han är ju som alla andra killar trots allt, utan att känna "fan, det kanske inte funkar denna gång heller".. Utan bara ha skönt i några minuter utan att tänka nått. Bara njuta. Det har alla människor rätt till. Han kan ju inte hjälpa att hans spermier är som dom är. Men för det skall han väl inte förbjudas att runka..

Med detta skrivet, så förstår jag som sagt din sits med, det gör jag.. men kanske är det viktigaste att ni pratar med varann o du förklara varför du blir upprörd så att han också kan få en chans att prata, utan att någon utav er blir arga eller dömer..

Lycka till iallfall, önskar er det bästa!

Anonym skrev 2012-03-08 20:59:53 följande:
    Vad har hans sexuella syner med att ni bestämt att skaffa barn att göra , allvarligt , jag fattar inte ?
    Ok ni vill ha barn , men betyder det då att ni aldrig får onanera , kolla porr eller annat då ? 
    Det förstår faktiskt inte jag heller.. Är det porren, bara runkandet eller både ock som är fel TS?
    Anonym (29 år) skrev 2012-03-08 21:00:21 följande:
    jag är kvinna och är helt EMOT porr.. 
    jag har aldrig tyckt om att titta på porr.. för att vara ärligt så känner jag att de är som djur.. och jag ser ner på de som gör det..

jag är väldigt självsäker men jag skulle aldrig tillåta min sambo sitta o runka till andra..

sen förstår jag din frustration ts.. jag kan bara beklaga.. förstår hur jobbigt det kan vara.. men var stark o sitt o prata med din sambo om det..så att han förstår också vad du går genom.. 
    Men bara för att DU tycker det är fel kan du väl inte förbjuda din man att se det?? Du äger väl inte honom eller hans behov för den delen?
    Anonym (Respektlöst) skrev 2012-03-08 21:53:49 följande:
    En sanning med modifikation. Försöker man förverkliga en dröm kanske man kan "offra" lite behov och slå ihop det "behovet" med den man planerar drömmen med som är beroende av det behovet för att lyckas. 

Det var inte riktat till dig TS detta, utan ett inlägg från någon annan.

Fast jag menar, han har väl sex med dig och ni har ju försökt i 3 år säger du. Är det så att han sällan vill ha sex? Jag hade nog vart upprörd jag med i din sits, men ändå försökt tänka i ett annat perspektiv också. Barn eller inte, han är människa och har faktiskt sina behov och sin rätt över sin kropp utan att det faktiskt har något att göra med skapa barn. Så som du är frustrerad över att det inte går, är han över det han inte kan ge. Han njuter säkert när ni har sex, men det måste nog även innebära en hel hel del press och ångest. Inte lätt för någon. Som sagt, han kan ju inte rå för att hans spermier är som de är, eller hur? Du måste nog tänka dig lite i hans sits med, annars kommer det bara sluta med att ni blir bittra och tappa lusten och han kommer förmodligen runka ännu mer..

Jag tycker faktiskt synd om honom som straffas över nått han inte kan rå för.. :/

Michiyo skrev 2012-03-08 22:06:04 följande:
    inte alltid.. han kan ju vara stressad över er nuvarande situation och då tar han ju bort jätte mycket stress när han runkar själv.. känner inte du att det känns annorlunda om du leker själv än om ni har sex tillsammans?

det kan inte vara lätt för honom heller med  stressen att inte kunna göra dig med barn, det är ju ett jätte problem för män man när dom känner sig otillräckliga. jag är förvånad att han som man klarar att hålla den uppe, dom brukar ju förlora ganska mycket prestation i pressade situationer ;)
    Håller med, starkt av honom att faktiskt orka och ha lusten än. Det är nog väldigt få killar som hade, så du har ändå en kille som verkar älska dig högt och ändå försöka så gott han kan.. give the guy a break..
Svar på tråden Idiot till fästman