• cannafever

Idiot till fästman

Grattis, du är tillsammans med en fullt frisk man.
    Aning tillbakadragen kanske för hade min sambo kommit in mitt i natten och pajat min dator under tiden jag sysslade med mitt så hade det inte slutat lyckligt.

Helt seriöst vad är det för fel på dig?

• cannafever
    Anonym (Respektlöst) skrev 2012-03-08 21:46:22 följande:
    Fel på mig? Läste du vad jag skrivit innan. vi har kämpat i åratal 
    Ja, vad är det för fel på dig?
    Anser du att din man är din personliga knulldocka, avelsdjur av nått slag utan nån som helst rätt till privatliv?

• cannafever
    Anonym (Respektlöst) skrev 2012-03-08 21:55:51 följande:
    Haha nu var du nästan rolig. 

Han har ett privatliv, ett privatliv behöver inte alltid innebära runkning till gruppanalsex, utan kan vara så otroligt många fler saker.

Han är mannen jag vill ha mitt framtida barn med, och viktigare är att han vill ha mig som mamma till barnet, då får han faktiskt göra lite uppoffringar. 
    Otroligt många saker där du inte ingår, sen spelar det ingen roll om han onanerar till kvinnor som blir påsatta av hästar eller till sansat erotik, det är hans lilla tid på dygnet där du påstår att han har ett privatliv ...
    Fick han ett privatliv före eller efter du förstörde hårdvara för några tusen?

Ska han ge upp sig själv menar du och bli din knulldocka?
    Jag tycker ärligt synd om din man. Varför tar du inte och binder ner han i sängen så du kan knulla när du behagar?
    Det låter i alla fal långt biligare än att paja saker och verkligen inte få nått på ett tag för nån psykfall vill nog ingen vettig man sätta på.

• cannafever
    Anonym (Respektlöst) skrev 2012-03-08 21:57:07 följande:
    Vänta får inte ihop matematiken. 

En runk - en sats- en liten chans att lyckas som försvinner. 

Jag leker med mig ibland, men ansvaret vilar främst på honom 
    Du vet kanske att spermier lever inuti kvinnan i 2-5 dagar? 
    Man behöver inte knulla varannan timme för att öka chansen.

• cannafever
    Anonym (Respektlöst) skrev 2012-03-08 22:08:41 följande:
    Otroligt fina saker du skriver. har det nått med din bild att göra? Man kan bli lite konstig av sånt. 

Jag ska inte behöva "binda honom" ifall han försöker klara detta med mig till 100% och inte göra egoistiska handlingar. 

Datorn var en olycka i all hast, men tur i oturen den stationära är i sovrummet så det blir inget porrtittande på länge. 

Jo jag vet det, men tror det är bättre med för många än för få
    Jag fick bara lite frispel efter ännu en "oohh herre gud min man tittade på porr" tråd att jag kunde för att uttrycka mitt vrede .p 

Tycker du borde sansa dig tre jävla snäpp, han är INTE din slav därmed så får du faktiskt acceptera att han runkar som alla andra män.

Tur i oturen? Du har väl så pass mycket skam i kroppen att du ber om ursäkt och återställer resultatet av din hjärnsmälta.

Nej det vet du inte, hade du vetat så hade du sagt att det visserligen inte gör nån skillnad men det känns bra även för dig, det kunde man i alla fal ta som en giltig argument.
    En egoistiskt sådan men fortfarande med lite substans.
  • cannafever
    Anonym (Respektlöst) skrev 2012-03-08 22:13:22 följande:
    Du har rätt, jag försöker hjälpa honom att slappna av och inte känna stress och leda honom rätt! 

Ifall jag får 3 minuter så är den "uppe" så jag tror mycket att det hela handlar om bekvämlighet från hans sida. bara sitta i fåtöljen och kolla på porr. Rätt illa när man väljer porr framför real deal. 
    Jag skulle nog säga att 99% av männen håller sitt porrtittande/tillfredsställer sig själva i baland med det övriga livet, alla får sitt då.
    Det är nog bara du som har fått för dig att din partners kuk tillhör dig och han får inte "leka" med den när han nu vill det.

• cannafever
    Anonym (Respektlöst) skrev 2012-03-08 22:23:38 följande:
    Alla i den här tråden verkar ha ett stort problem med att vi vill skaffa barn och att vi älskar varandra och är beredda att offra mycket saker för att få det att lyckas.

Han kan tillfredställa sig tillsammans med mig. Det känns jobbigt för mig att påminna honom om att han har för få spermier så vi måste försöka till 100% 
    Att offra saker och få kravet på sig att offra sig själv är två skilda saker.

Jag antar att även du tillfredsställer dig själv, konstigt att du unnar dig själv en sådan lyx men inte din man.

• cannafever
    Essien skrev 2012-03-08 22:34:05 följande:
    Men om deras barnlöshet helt beror på att mannen har svårt att producera tillräckligt med spermier så jan jag fatta ilskan när han sitter och sprutar för sig själv om han nu är helt med på art försöka få barn. Har inget emot porr alls men just i Ts fall så förstår jag frustrationen när han som "orsakar" barnlösheten sitter och försvårar processen YTTERLIGARE!! va fan, han kan väl försöka musa ihop tillräckligt med spermier för att klara av att tillverka ett barn först innan han skvätter de få stackarna i ett papper liksom. Alla har rätt till självsex men just i detta fall var han både korkad, ego och extremt korttänkt. Hur hade ni själva reagerat om ni varit barnlösa för att mannen har svårt att få ihop spermier så det räcker, och sen hittar honom "slösandes" när han säger sig kämpa med er för att få barn? Ni hade inte blivit frustrerade alls? På den punkten förstår jag Ts. Att det var ngt speciellt fel på själva porren håller jag inte med om men smaken är ju som baken..
    Ehum, it takes only one *facepalm*

• cannafever
    Anonym skrev 2012-03-08 22:36:48 följande:
    Min man rapar inte eller fiser, runkar eller kollar på porr... Sluta generalisera! Alla män är inte som din
    Hahahahaha, det var bara det dummaste jag har läst, eller så har du kanske hittat en marsian du blev ihop med, människor däremot både rapar och fiser vare sig dom vill det eller inte och att tillfredsställa sig själv, nja, det har vi alla gjort den tidig tonår.

• cannafever
    Anonym (Respektlöst) skrev 2012-03-08 22:42:45 följande:
    Exakt, förut var ju en helt annan grej! Nu snackar vi nutid och såhär ser läget ut, och vi måste jobba på det tillsammans.  
    Den här sidan har många brister, jag saknar bland annat en editknap så man kan snabbt åtgärda slarvstavning.
    SEN det tidiga tonren skulle det stå.

Ja det måste ni, inte som i dagsläget där du tror att han ska jobba åt och för dig utan att ha nått att säga själv.

• cannafever
    Anonym skrev 2012-03-08 22:42:32 följande:
    I närheten av mig kanske jag ska tillägga! Världens bästa! Porr behöver han inte för han har mig! Onanera hinner han inte för han jobbar onaturligt långa pass.
    Ni delar då inte säng antar jag för jävlar vad vi alla håller på när vi sover

Du har höga tankar om dig själv men låt mig dämpa dig lite, dom flesta män kollar på porr ibland.
    Och jag skulle dra det så långt att jag säger att alla män även onanerar, vissa mer andra mindre.

Men du kan ju tro att din inte gör det om det får dig att känna dig bra

Svar på tråden Idiot till fästman