• Essien

Idiot till fästman

Men om deras barnlöshet helt beror på att mannen har svårt att producera tillräckligt med spermier så jan jag fatta ilskan när han sitter och sprutar för sig själv om han nu är helt med på art försöka få barn. Har inget emot porr alls men just i Ts fall så förstår jag frustrationen när han som "orsakar" barnlösheten sitter och försvårar processen YTTERLIGARE!! va fan, han kan väl försöka musa ihop tillräckligt med spermier för att klara av att tillverka ett barn först innan han skvätter de få stackarna i ett papper liksom. Alla har rätt till självsex men just i detta fall var han både korkad, ego och extremt korttänkt. Hur hade ni själva reagerat om ni varit barnlösa för att mannen har svårt att få ihop spermier så det räcker, och sen hittar honom "slösandes" när han säger sig kämpa med er för att få barn? Ni hade inte blivit frustrerade alls? På den punkten förstår jag Ts. Att det var ngt speciellt fel på själva porren håller jag inte med om men smaken är ju som baken..

• Essien
    cannafever skrev 2012-03-08 22:35:24 följande:
    Ehum, it takes only one *facepalm*  

Ja bevisligen behöver han klämma ur sig fler för någon liten en har nog hittat in under de tre år de har försökt. Trots det har Ts inte blivit gravid så hans simmare tycks inte vara sådär jättealerta. Kan ju vara bra att skaka fram några fler om hälften är kassa... Dra till ordentligt i pannan nu, det förtjänar du.
  • Essien
    Anonym (Douche) skrev 2012-03-08 22:45:50 följande:
    Ursäkta? Det var dagens mest korkade. Vad tror du oddsen är att bara 1 spermie klarar den tuffa resan fram till ägget?!?! Se en dokumentär elr nått

Det är dessutom bevisat att en taskig spermieproduktion ger mindre chanser för en graviditet. Men det är ju inte alla som kan sånt, man får ha lite överseende tills de blir upplysta ;)
Svar på tråden Idiot till fästman