• Rakad Apa

Idiot till fästman

Snacka om överreaktion, stackars karl!! Även om man försöker att få barn så tycker jag att man nångång måste få stimulera sig själv. Blir förvånad att så många håller med TS, finns tydligen gott om labila kvinnor på FL.

?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Rakad Apa
    Anonym skrev 2012-03-09 09:15:46 följande:
    du har antagligen gjort sexet till något som bara handlar om att de ska bli barn och även om han också jätte gärna vill ha barn så kanske han saknar de där sexuella .. får njuta utan att tänka på att varje liten spermie kan bli en bebis!
    Tror du har en poäng i det du skriver!
  • Rakad Apa
    Anonym (My) skrev 2012-03-09 09:21:10 följande:
    Vill bara säga att jag förstår hur du tänker TS, och att jag förstår din ilska.

Så fort någon startar en tråd här på FL för att få ösa ur känslor som ilska eller besvikelse, så blir den personen genast påhoppad och kallad idiot, sinnessjuk med mera. Fantastiskt att det finns så många präktiga människor här inne som aldrig gör fel eller aldrig har fattat fel beslut i sitt liv.

Suck..
    Det är männskligt att fela, men oavsett så är ju FL ett öppet forum och givetvis så kan man inte räkna med medhåll hela tiden. Speciellt inte när man gör ett övertramp såsom TS gjorde.
  • Rakad Apa
    Anonym (My) skrev 2012-03-09 09:34:26 följande:
    Det är skillnad på att få/inte få medhåll än att bli kallad sinnessjuk och idiot, det är rena personangrepp som inte bidrar med något vettigt till diskussionen.
    Ja, personangrepp är ju inte okey. Men TS verkar ju vara en smula labil om man ska vara helt ärligt.
  • Rakad Apa
    Krafs skrev 2012-03-09 10:32:11 följande:
    *Facepalm*
    Galna fruntimmer.. 
    Yup, verkligen!! Tur att man har en normalbegåvad flickvän.
Svar på tråden Idiot till fästman