Inlägg från: Anonym (Som dig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Som dig)

Idiot till fästman

Jag har varit precis som dig, när mina killar har kollat på porr har jag antingen slagit sönder datorn eller slagit dom! Jag avskydde porr och det fanns en ganska stor anledning till det som jag inte tänker ta upp här.
    Jag vart helt galen när jag såg att dom tittade på porr, helt enkelt.

Nu har jag och min sambo varit tillsammans i 3 år och han får kolla på porr för mig, jag bryr mig inte. Det är helt okej! Jag vet att han inte gör det ofta, utan någon gång när han är kåt och ensam. Så varför skulle han inte få tillfredsställa sig själv? Dessutom har även jag börjat kolla :) Mycket upphetsande! Varför är analsexporr och gruppsexporr sjukt? Det är det ju inte. Annat hade det varit om det var te.x barnporr eller djursex! Då snackar vi SJUK porr.

Jag tror din kille vill tänka på annat än barn någon gång, du verkar ha blivit helt fixerad vid det. Förstår att det är jobbigt men han slösar inte bort sina spermier, det lagras nya hela tiden ;) Det är inte så att dom kommer ta slut, jag lovar! Och dom nya är helt klart bättre än de gamla så försök se positivt på situationen istället. Du får ju faktiskt ta och tänka dig in i hans situation nu, det är ju trots allt inte dig det är fel på - utan honom! Fatta själv att känna den skammen och pressen, att inte kunna göra barn! Taskigt av dig att skrika på honom då... 

Svar på tråden Idiot till fästman