Inlägg från: Anonym (suckar!!!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (suckar!!!)

Idiot till fästman

Anonym skrev 2012-03-09 08:34:09 följande:
    Spermieproduktionen beror på hur ofta man får utlösning/orgasm. Så ifall du inte har ägglossning och ni inte har sex denna dag så är det bara bra ifall han onanerar. Han bör naturligtvis helt avhålla sig från både sex och onani en 4-5 dar före förväntad ägglossning och under dom bra dagarna endast ha sex med dig och under den resterande tiden, utlösning så ofta som möjligt, hur det nu sker är ovidkommande...

kan bara hålla med dig på detta...

mitt ex hade samma problem med få spermier och för slöa simmare innan vi träffades. han försökte med exfrun i 3år och det blev aldrig barn. han blev ensam och porrsurfande och gjorde sitt vid datorn en längre tid.

när vi sen träffades några år senare så pratade vi inte barn, jag gick på p-piller.  vi sexade som vanligt och njöt av varandra bara, men jag missade mina p-piller en helg...... och vips så va jag gravid 

alla blir stressade av babyverkstan.... bättre att bara slappna av och sexa för nöjets skull...
    låt han göra sitt och när du har ägglossning, så överraska honom.. bli vild och crazy och sexa till max dom dagarna för att ni njuter bara...

STORT LYCKA TILL!!       
Svar på tråden Idiot till fästman