• jådåsåatt

Idiot till fästman

Att dun inte skäms över din elakhet TS.

Det är kanske inte helt enkelt för din fästman att veta att det är han som är orsaken till att ni har svårt att få barn, det är något som är jobbigt att acceptera oavsett kön.
    Sen kommer du och förvärrar allt genom att tycka att han ska spara på de få värdelösa spermierna han har och  tror att du därför har rätt att hindra honom från att onanera trots att det är något du själv ägnar dig åt ibland.

Det låter som att du är skyldig din sambo en stor ursäkt och en ny laptop. Dessutom har du en del att jobba på, din barnlöshet har fått dig att tro att du kan bete dig som skit och behandla din sambo som en avelstjur. 

• jådåsåatt
    Anonym skrev 2012-03-09 11:35:06 följande:
    Min känsla är verkligen att det inte är bra för min sambo att äta glass, då måste det vara ok att jag förbjuder honom det då?
    Och TS sambo verkar ju gilla anala gangbangs. Om hans känsla är  att han vill se sin tjej i ett sånt, måste Ts gå med på det då enligt de här reglerna om att man får bestämma väldigt privata saker gällande sin partner?
  • jådåsåatt
    Anonym (förundrad) skrev 2012-03-09 11:50:44 följande:
    Han gillar att TITTA på anala samlag. Tycker du på allvar att man kan förbjuda sin sambo att titta på sex om det inte skadar förhållandet? Och jag menar inte att skada i meningen att det är spermier som går till spillo för ett eventuellt plus....
    Ehh, va?
    Har jag någonstans skrivit  att man ska förbjuda sin partner att kolla på porr? Eller är det du som är ute och cyklar?
  • jådåsåatt
    Anonym skrev 2012-03-09 12:25:37 följande:
    jag vet att det är så, det är inget "behov" det har folk hittat på för att rättfärda beteendet.
    Det är väl lika lite ett behov att ligga öht? Då kan du ju skippa det också.
  • jådåsåatt
    Anonym skrev 2012-03-09 12:32:43 följande:
    Han kan ju ge henne ett ultimatum.. antingen går hon med på det (om det nu är så viktigt för honom) eller så sticker hon Flört
    Eller så lämnar han henne om hon ska envisas med att förminska honom och bestämma över hans privatliv. Det hade jag gjort iaf.
  • jådåsåatt
    Anonym skrev 2012-03-09 12:33:12 följande:
    därför "behovet" av att runka styrs av instinkt eller för att väljer att göra det.

instinkter kan man avvakta ifrån alltså styra, tex instinktivt försvara sig, man kan välja att inte gör det, instinktivt när man får ont, vill man skrika,eller slå, det kan man styra att inte göra.
    så instinkter är något man kan välja att styra, då kommer vi till att man har val.
    och val kan man styra, göra eller inte göra. 
    Man bör ju då kunna välja att inte irritera sig på att ens partner kollar på porr när man inte har med det att göra?
    Och man bör ju då kunna kontrollera sig så att man inte slår isönder dyrbara saker enbart för att man inte kan kontrollera sin partner till den grad man vill?
    Och då borde man ju kunna kontrollera sig så att man inte beter sig som en kontrollerande idiot för att ens partner väljer att dra lite i snoppen.

Men det är kanske bara TS partner som ska kontrollera sina instinkter?
  • jådåsåatt
    Anonym skrev 2012-03-09 12:37:09 följande:
    sex är överlevnad, föröka sig, ett biologiskt måste för att mänskligheten ska fortsätta. mer än en instinkt.

kan knappast säga detsamma om onani... 
    Då hoppas jag att du enbart ligger när du ska avla ungar. Eller?
  • jådåsåatt
    Anonym skrev 2012-03-09 12:47:28 följande:
    Nej vi väljer att gå på våra instinkter o ha sex tillsammans oftare än så. men klart ingen e ju perfekt
    Ok, det är alltså ok för dig att gå på dina instinkter men inte för TS sambo. 
    Jag förstår:) 
  • jådåsåatt
    Anonym skrev 2012-03-09 12:56:56 följande:
    nej när vi har sex går vi på bådas instinkter, ingen går på sina "egna" instinkter.
    Ok, låter som ett rätt drygt liv. Grattis till dig som lyckats hitta en likasinnad:)
Svar på tråden Idiot till fästman