Anonym skrev 2012-03-14 05:45:49 följande:
Då var han en av dom sviniga killar som ljuger och smyger med saken
Och den delen verkar vara många som ljuger och beteer sig illa.
sen. Verkar det finnas en kateogri med dom som får runka och som gör det öppet och inte bryr sig om alla vet vad dom gör.
sen har vi sista kategorin som inte varken runkar eller ser porr och är ärliga om det.
Nej, han är inget svin. Långt ifrån.
Jag bryr mig inte ett dugg om min partner kollar på porr tills han blir fyrkantig i huvudet så länge han inte byter ut den mot mig.
Tror snarare att han inte var ärlig för att det finns människor (som du?) som avskyr porr och det då inte blir okej för en kille att erkänna det. Dvs han var rädd för vad jag skulle tycka.
Han fattade snart att jag hade noll emot vad han runkade till. Hans kuk, han bestämmer!
Anonym skrev 2012-03-14 05:52:31 följande:
Nej inte alla, du kan utgå från att du är sån men du kan inte dra alla över samma kam, det vore som att säga alla killar gillar tjejer? Det är inte sant heller.
Nej inte min sambo,
jag vet han har gammal porr på datan från när han var singel innan vi träffades och ja då titta han på porr. Men den mappen används aldrig idag för vi båda är alltid hemma, och han drar aldrig in sin dyra jobbdata på toan

och sen är han ärlig han säger det finns där men han har inget behov av att använda det, och nej alla hans intressen är hemma så han är aldrig iväg på krogen eller med kompisar, och jag har alla mina intressen hemma varav flera är gemensamma, så jag har aldrig heller varit iväg, enda gången vi går hemifrån är när vi åker någonstans tillsammans.
Varför är den inte raderad då, kan man ju fråga sig....