• hoppipannkakan

Idiot till fästman

Idiot till fästmö är nog en bättre rubrik....

• hoppipannkakan
    Anonym (usch!) skrev 2012-03-09 10:45:54 följande:
    Usch! Jag accepterar inte att min partner kollar på porr. Man kan tillfredsställa sig själv ändå. O mman nu skulle behöva det, där är vi olika.
    Förstår att du blev besviken, arg och ledsen. Det är jobbigt med barnlängtan. Låter som ni behöver prata. Eller släng ut den porrdyrkande sambon och åk till Danmark och få ett önskebarn. Om din känsla är att det INTE är ok så ÄR det inte det!
    Men om hans känsla är att porr är okej, värderas inte hans känslor lika högt som ts känslor?

• hoppipannkakan
    Nellee skrev 2012-03-09 10:52:06 följande:
    Vadå inte accepterar? Du har ingen rätt att bestämma vad han tittar på eller vad han gör med sin kropp. Vad är det med er? Ts får frispel och tar sönder mannens laptop, ditt inlägg är bara galet, en annan medlem skriver att hon slagit sina partners och tagit sönder deras datorer om de kollat på porr. Helt jäkla sjukt. 
    Ja, det är helt jäkla sjukt.
    Är det fler än jag som reagerar på ordvalen i den här tråden? Jag accepterar inte, jag tillåter inte osv osv.
    Hur f-n kan man ta sig rätten att bestämma över en annan människa? 
    Sjukt är ordet.

• hoppipannkakan
    Anonym skrev 2012-03-09 10:58:07 följande:
    Och sen kräver de dessutom att männen ska krypa ner och ha sex med dem:) Och njuuuuuuta av det *skakar på huvudet*  Underligt att de väljer porr i stället....
    Ja, jag hade hellre göttat ner mig i soffan med en skön gangbang-rulle än att ligga med nått sånt
  • hoppipannkakan
    Anonym skrev 2012-03-09 12:01:38 följande:
    seriöst??

Vad har du för man egentligen??
    Min man respekterar mig, han varken fiser eller rapar eller kliar pung i min närhet.
    Tittar porr och runkar gör han inte heller då han respekterar VÅRT sexliv, och vårat gemensamma liv.
    visst man ska aldrig stå över någon annans behov. men om hans runkande stör vårt sexliv, då jag alltid är villig så går han över gränsen på mina behov. så kan man se det oxå.

många tycker synd om mannen som inte får runka.. men snälla! ingen behöver onani egentligen? förutom kanske singlar eller i tonåren då man exprimenterar.. men i övrigt nej. män behöver inte tömma sin pung, kvinnor behöver inte heller onani egentligen. så vad är det dom behöver i det privatlivet?

privat liv är personligt eller enskilt, det kan vara läsa, skriva dagbok, bada, sitta och stirra, diska, städa, eller gråta, läsa en tidining, klippa tånaglar vad fan nu som helst, det är privatliv. det som handlar om det man gör själv. det är inget glorifierat runkstund som alla borde ha rätt till.

runkandet och onani hör till dom sexuella stunder och ingen säger privatliv och sexuellastunder går hand i hand? bara för att man är själv. ett sexliv är gemensamt.

och ts tycker det är riktigt ruttet av din man att inte ens kunna offra sitt runkande och porr en liten tid i hans liv för att skaffa barn med dig..
    Du är märklig. 
  • hoppipannkakan
    Anonym skrev 2012-03-09 12:25:37 följande:
    jag vet att det är så, det är inget "behov" det har folk hittat på för att rättfärda beteendet.
    Hur vet du det?
    Eller snarare, hur har du kommit fram till detta? 
  • hoppipannkakan
    jådåsåatt skrev 2012-03-09 12:29:01 följande:
    Det är väl lika lite ett behov att ligga öht? Då kan du ju skippa det också.
    Ja, sex är ju inget behov. Det är ju bara ett beteende.
  • hoppipannkakan
    Anonym skrev 2012-03-09 12:33:12 följande:
    därför "behovet" av att runka styrs av instinkt eller för att väljer att göra det.

instinkter kan man avvakta ifrån alltså styra, tex instinktivt försvara sig, man kan välja att inte gör det, instinktivt när man får ont, vill man skrika,eller slå, det kan man styra att inte göra.
    så instinkter är något man kan välja att styra, då kommer vi till att man har val.
    och val kan man styra, göra eller inte göra. 
    Varför ligger du överhuvudtaget? 

• hoppipannkakan
    Anonym skrev 2012-03-09 12:37:09 följande:
    sex är överlevnad, föröka sig, ett biologiskt måste för att mänskligheten ska fortsätta. mer än en instinkt.

kan knappast säga detsamma om onani... 
    Varför har kvinnan en klitta då? Den är inte ett dugg nödvändig för att skaffa ungar. 
  • hoppipannkakan
    Anonym skrev 2012-03-09 12:43:12 följande:
    Låter som din man ts lider av Impulskontrollstörningar ,,. I vissa fall tenderar svårigheterna att likna tvångsmässigt beteendemönster.

Vid dessa störningar får personen en "kick" och lättnadskänsla av att ge vika för impulsen, och störningen är ett uttryck för impulsitivitet .tvångsyndrom, ger till skillnad från impulskontrollstörningar inte dessa känslomässiga effekter.

Han borde lära sig händerna på täcket. 
    Låter snarare som om det är TS som lider av störningar
  • hoppipannkakan
    Anonym skrev 2012-03-09 12:45:14 följande:
    för vore inte sex skönt skulle man inte försöka sig. duuh...
     Du hade kunnat ha rätt i det om klittan satt inne i f***an, men den gör ju inte det...
  • hoppipannkakan
    Anonym (Respektlöst) skrev 2012-03-09 12:56:26 följande:
    Väldigt konstruktivt. har du nån känsla för empati? tänker du på mig överhuvudtaget
    Nej, inte i detta fallet.
    Hur konstruktiv är du själv mot din kille? Är det konstruktivt att ta sönder datorn? Är det konstruktivt att skrika åt honom? Är det konstruktivt att kalla honom äcklig?
    Du har liksom inte förtjänat så mycket empati i det här fallet.
    Anonym skrev 2012-03-09 13:04:35 följande:
    nej men du kommer åt den av sex speciellt missionären som borde varit grundställningen ( doggystyle var det men människan härma väll djuren men förstod inte vi var annorlunda byggda)

iallfall missionären kommer man åt klittan i, och slidan blir i sig som nedförsbacke, vilket gör det lättare för spermierna att ta sig in djupare, och får kvinnan orgasm, så kramar slidan dom uppåt mot livmodershalsen, och sekretet som följer av orgasmen gör det lättare för  spermierna att färdas.

= lättare att bli gravid med klittan. 
     Sicket spännande sexliv du måste ha! Och du knullar såklart bara för att bli på smällen? 
  • hoppipannkakan
    Anonym skrev 2012-03-09 13:12:04 följande:
    nej har inget mål om att bli gravid för tillfället då vi redan har flera småbarn;)
    Då antar jag att du inte har sex alls då. 
    Fint att det funkar för dig, verkligen! Men alla är inte lika  
  • hoppipannkakan
    John C Holmes skrev 2012-03-09 13:11:48 följande:
    Den killen förtjänar dig inte. Om han inte kan hålla sig borta från porren så är han fan i mig korkad, speciellt om han har en kvinna att knulla med. Låt han få titta på porr för att egga upp sig, men inte för att han skall runka till i smyg.
    Eller så har han tröttnat på att bli sedd som en avelshingst.
  • hoppipannkakan
    Faber skrev 2012-03-13 22:32:12 följande:
    Alla
    Haha! Kommer ihåg när min superdunder feministiska fd pojkvän och jag skämtade om porr.
    Han påstod att han absolut inte tittade på porr, jag skrattade, han blev sur och jag sa jaja, du har väl inte det då. 
    Vad ballt, tänkte jag. det kanske finns killar som inte gluttar på porr.
    Ett tag senare lånade jag datorn och gissa vad som dök upp i historiken?  
  • hoppipannkakan
    Anonym skrev 2012-03-14 05:45:49 följande:
    Då var han en av dom sviniga killar som ljuger och smyger med saken
    Och den delen verkar vara många som ljuger och beteer sig illa.

sen. Verkar det finnas en kateogri med dom som får runka och som gör det öppet och inte bryr sig om alla vet vad dom gör.

sen har vi sista kategorin som inte varken runkar eller ser porr och är ärliga om det.
    Nej, han är inget svin. Långt ifrån.
    Jag bryr  mig inte ett dugg om min partner kollar på porr tills han blir fyrkantig i huvudet så länge han inte byter ut den mot mig.
    Tror snarare att han inte var ärlig för att det finns människor (som du?) som avskyr porr och det då inte blir okej för en kille att erkänna det. Dvs han var rädd för vad jag skulle tycka. 
    Han fattade snart att jag hade noll emot vad han runkade till. Hans kuk, han bestämmer!
    Anonym skrev 2012-03-14 05:52:31 följande:
    Nej inte alla, du kan utgå från att du är sån men du kan inte dra alla över samma kam, det vore som att säga alla killar gillar tjejer? Det är inte sant heller.
    Nej inte min sambo, jag vet han har gammal porr på datan från när han var singel innan vi träffades och ja då titta han på porr. Men den mappen används aldrig idag för vi båda är alltid hemma, och han drar aldrig in sin dyra jobbdata på toan och sen är han ärlig han säger det finns där men han har inget behov av att använda det, och nej alla hans intressen är hemma så han är aldrig iväg på krogen eller med kompisar, och jag har alla mina intressen hemma varav flera är gemensamma, så jag har aldrig heller varit iväg, enda gången vi går hemifrån är när vi åker någonstans tillsammans.
    Varför är den inte raderad då, kan man ju fråga sig....

• hoppipannkakan
    Anonym skrev 2012-03-14 11:17:16 följande:
    för jag använder den datan, han använder en annan dator. Som är sin jobbdata och den har han ingen porr på självklart. Och dom gamla filmerna sa vi att vi kunde kolla på någon gång tillsammans, så jag sa åt han att spara dom, men det har aldrig blivit av då ingen av oss har behovet till porr.
Svar på tråden Idiot till fästman