Inlägg från: Anonym (förundrad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (förundrad)

Idiot till fästman

Anonym skrev 2012-03-09 11:35:06 följande:
    Min känsla är verkligen att det inte är bra för min sambo att äta glass, då måste det vara ok att jag förbjuder honom det då?
    Absolut. och kalla honom gärna även för idiot. Och kräv sen att han ska ha sex med dig ofta för att du ska plussa!
  • Anonym (förundrad)
    jådåsåatt skrev 2012-03-09 11:40:04 följande:
    Och TS sambo verkar ju gilla anala gangbangs. Om hans känsla är  att han vill se sin tjej i ett sånt, måste Ts gå med på det då enligt de här reglerna om att man får bestämma väldigt privata saker gällande sin partner?
    Han gillar att TITTA på anala samlag. Tycker du på allvar att man kan förbjuda sin sambo att titta på sex om det inte skadar förhållandet? Och jag menar inte att skada i meningen att det är spermier som går till spillo för ett eventuellt plus....
  • Anonym (förundrad)
    Anonym (Respektlöst) skrev 2012-03-09 13:03:23 följande:
    Vi försöker ha sex minst var tredje dag., helt perfekt för spermaproduktionen, nu var vi i en liten svacka och istället för att komma igång igen med mig så kollar han på gangbangs med tjejer som får kuken i munnen så de inte kan andas, plus samtidigt påtryckt i röven av en annan kille. Det är sjukt
    Jösses. Att ha ett så tidsstyrt sexliv skulle döda min sexlust totalt! Hur länge har ni haft ett resultatinriktat sexliv? Har ni nånsin sex utan att han kommer i dig? Sex för att det är skönt, och helt tar bort produktionsbiten...
  • Anonym (förundrad)
    Anonym skrev 2012-03-09 13:18:22 följande:
    vi har sex och ofta då som sagt vi går på vara instinkter, men ingen av oss går på "egna" instinkter dom styr vi över.
    men sex är ju oxå konflikthantering, avstressning i förhållandet och mycket gemnskap, hålla kärleken vid liv så att säga.

onani skulle bara förstöra i vår relation. därav vi båda valt bort det.

visst kan man bli sugen eller vrål sugen när man är själv hemma, då får man helt enkelt behärska sig vänta in partnern och ha ett sju jäkla sex tillsammans som binder familjen ännu mer. 

Jag ser inte det som att jag "offrar" eller "förlorar" något på att ingen av oss onanerar, snarare vinner vi ett rikare sexliv, mer intimitet, och mer lugn här hemma  
    Jag tror det viktiga i det här är just att ni har en kommunikation om onani. Ingen av er har behov av det och ni har pratat igenom det.Och gemensamt valt bort det.

Jag och min man har ett väldigt aktivt, rikt och lekfullt sexliv. Vi har efter väldigt många år tillsammans fortfarande sex nästan varje morgon vi vaknar, och oftast en gång till under dagen. Men om han skulle känna för att onanera när jag inte är hemma, eller hemma för den delen, eller om jag vaknar på natten och är vrålkåt och inte vill väcka honom, så är det ingenting som påverkar vårt sexliv alls. Det kan vara upphetsande - att veta att han var så kåt så han kunde inte vänta på att jag kom hem - vilket ju inte alls är samma sak som att han inte är kåt när jag kommer hem också :)

Jag ser inte onani som ett hot mot mitt sexliv. Jag ser det som ett komplement, som en del av vårt sexliv.
Svar på tråden Idiot till fästman