Anonym (Respektlöst) skrev 2012-03-09 13:05:47 följande:
Cool effekt tycker många när man skriver "Facepalm" ofta när man inte har några argument.
Argument. Ok. Nu är det ju inte så att ditt vansinne behöver förtydligas något. Det räcker ju att läsa igenom ditt inlägg en gång.
Men om du nu ändå vill få det förklarat. Det måste nog vara hundrade gången i raden i denna tråd. Men ok.
Du har tagit din mans kropp, vilja och åsikter i besittning. Det faktum att du går helt bananas och slåss över att han runkar lite (och till vad är ju föga relevant, men du hakar ändå upp dig på det)! För att han kanske hade ett behov av att vara själv, runka lite och slippa känna den mest troligt konstanta press som han måste utstå från dig.
För fattar du inte att det mest troligt är han som är mest stressad i detta dilemma, inte du. Du bestämmer och kräver. Du har skrivit det själv, att felet är hos honom och att det är upp till honom att lösa det.
Onani är för många män(inklusive mig) avkoppling. Lite vardagsflykt eller egentid om man så vill. Det stressar av och låter en varva ner lite. Mitt i det mest privata han förmodligen har, så kommer du instormandes som ett jävla oväder och fullkomligen förnedrar honom.
En sån gärning från min kvinnas sida skulle förmodligen märka vårt förhållande ordentligt. Jag säger inte att jag skulle göra slut(som många på detta forum brukar vifta med, så fort något inte stämmer), men jag skulle nog sätta en väldigt tydlig och skarp gräns vad som är ok och inte.