Inlägg från: Anonym (Tagga ner) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tagga ner)

Idiot till fästman

TS, fortsätt som du gör och du riskerar snart att inte bara bli utan barn men även utan sambo. Det du håller på mer är väldigt respektlöst, dominerande och på gränsen till manisk besatthet. Jag kan förstå att du är besviken men kan ännu mer förstå din sambo. Sex med dig verkar ju enbart handla om att göra barn, han kan inte (har svårt för det i alla fall), hur tror du han känner sig? Har du överhuvudtaget försökt sätta din besatthet av barn åt sidan och närma dig honom och visa att du bryr dig om honom? Just nu runkar han men fortsätter du som du gör så kan du riskera att han ligger med någon annan som visar intresse för honom som person och endast vill ha kravlöst sex.

• Anonym (Tagga ner)
    Anonym (Respektlöst) skrev 2012-03-08 21:57:07 följande:
    Vänta får inte ihop matematiken. 

En runk - en sats- en liten chans att lyckas som försvinner. 

Jag leker med mig ibland, men ansvaret vilar främst på honom 
    Hur tror du det känns för honom att du anser att han har främsta ansvaret för att ni ska bli gravida? När ni har sex nu, har ni det främst för att ni vill ha det skönt tillsammans eller för att göra dig gravid?? Tror du han kan slappna av när ni har sex när han vet att det enda du önskar är att bli gravid, samtidigt som han vet att orsaken till att ni har svårt för det, ligger på honom? Tycker du ska försöka slappna av lite. Låt honom titta på porr ibland, förmodligen är det hans sätt att slappna av.
  • Anonym (Tagga ner)
    Anonym skrev 2012-03-09 09:53:20 följande:
    Fan vad ni hackar på allt och alla här inne på Familjeliv.. Sidan heter Familjeliv, men det här borde döpas om till Flasback!! Att ni inte skäms!!
    Diskussionsforum = ett forum där man diskuterar. Det vill säga en real life eller virtuell mötesplats där folk med vitt skilda intressen, erfarenheter och åsikter diskuterar ett visst ämne ur sina olika synvinklar.

Vill man inte ha "mothugg" utan bara strykas medhårs då skapar man en blogg och ser till att folk inte kan kommentera. Eller så ser man till att endast kommentarer som man själv censurerat får komma med. Ungefär som en diktatur i microformat. 
  • Anonym (Tagga ner)
    Anonym skrev 2012-03-09 10:02:47 följande:
    Att diskutera och vara elak är två helt olika saker.
    Jag kan hålla med dig om att man har rätt i att diskutera osv, men att börja bli elak och använda en del hårda ord, det är inte okej!
    En del börjar direkt med att hacka och en del är väl vuxna nog att hålla sig till en lugn nivå med disskution..
    Jag kan inte påstå att många av dem här eller andra inlägg hjälper trådstartaren, utan mest hoppar på henne att hon är kass och dum i huvudet för att hon tycker andra saker är viktigare eller inte!
    Håller med om att man inte behöver kalla folk för saker. Men i just det här fallet har TS själv satt tonen. Som man bäddar... du vet.
  • Anonym (Tagga ner)
    Anonym (Tagga ner) skrev 2012-03-09 10:19:54 följande:
    Håller med om att man inte behöver kalla folk för saker. Men i just det här fallet har TS själv satt tonen. Som man bäddar... du vet.
    Dessutom hugger hon mot alla som inte håller med henne, oberoende av hur de skriver. Hon vill bara ha medhåll och då är ett diskussionsforum inte rätt plats.
  • Anonym (Tagga ner)
    Anonym skrev 2012-03-09 12:37:09 följande:
    sex är överlevnad, föröka sig, ett biologiskt måste för att mänskligheten ska fortsätta. mer än en instinkt.

kan knappast säga detsamma om onani... 
    Jag och min man har sex för att det är så jävla skönt:))
  • Anonym (Tagga ner)
    Anonym skrev 2012-03-09 16:07:48 följande:
    Tycker synd om ts ingen tänker på henne. Hon vill ha barn det är hennes högsta önskan! Och då få reda på att mannen inte är lika fertil som hon, är ju jätte jobbigt för ts oxå! Hon är ju den som får genomgå ivf för att hemmes kille ens ska kunna bli pappa, hon får ta hormoner och göra sitt yttersta för att det ska funka. Och så sätter sig han mitt inatten och runkar till porr??!! Vart fan är hans tacksamhet?? Allt du får ställa upp på för att få barn och han bara dissar dig? Wtf??
    Hur tror du det känns för sambon då som bär skulden för det hela?? Tror du det är lätt för honom att behöva ha sex med henne efter ett schema och ha som enda syfte att göra henne gravid? Snacka om att bli stressad..Vad fasen ska han vara tacksam för?? Att hon slänger laptopen i golvet för att han gör något så naturligt som runkar??
  • Anonym (Tagga ner)
    Anonym (dumt) skrev 2012-03-09 17:06:20 följande:
    Om det blir att syftet bara är att bli gravid så är det nog inte så kul, men annars tycker jag att det var väldigt dumt gjort, hon vill ju ha sex och själv kan jag inte förstå hur man kan tillfredställa sej själv i den situationen. Är de ovänner just då eller att han mår dåligt är det ju en sak.. Då måste hon ju stödja honnom och absolut inte klanka ner på honom. Sen så är jag tjej så jag har absolut ingen "förståelse" för hur man kan vilja onanera istället för att få riktigt sex..
    Jag är också tjej och jag har all förståelse för sambon i det här fallet. Kan inte vara speciellt upphetsande att veta att hon för det första lägger all skuld på honom för det här (nu beror det ju i och för sig på honom men det behöver hon ju inte låta honom veta hela tiden), för det andra att de måste ha sex efter ett schema och för det tredje låter det som att ts enbart betraktar sin sambo som en spermadonator för tillfället. Kanske inte så konstigt då att han vill lätta på trycket där enda syftet är att han ska ha det skönt och inget annat.
  • Anonym (Tagga ner)
    Anonym (Respektlöst) skrev 2012-03-09 17:39:16 följande:
    Håll en trevligare ton annars kan du dra! Innan kan du utveckla vad du menar med "vad är det med folk" för det var väldigt omoget skrivet. Det man kan se är att du har svårt att se andras synsätt och har lätt att gå till personangrepp För du
    Inte speciellt moget att slänga en laptop i golvet när man blir förbannad heller.
  • Anonym (Tagga ner)
    Anonym (Respektlöst) skrev 2012-03-09 17:40:38 följande:
    Synd att vi inte har samma perfekta flrhållande som ni har!
    Ehh..va?! Vad har vårt förhållande med ert sexschema att göra??
  • Anonym (Tagga ner)
    Anonym (Respektlöst) skrev 2012-03-09 17:45:22 följande:
    Du verkar ha fördomar om mitt liv, då kan jag väl få ha fördomar om ditt.
    Jag svarar utifrån det du skriver. Men visst vill du tro att mitt och min mans förhållande är perfekt så varsågod! Vi har iallafall inte schemalagd sex. Du klagar på rätt många här att de är otrevliga men du är inte speciellt trevlig själv heller.
  • Anonym (Tagga ner)
    Anonym skrev 2012-03-09 21:12:49 följande:
    sambon har det snackats mycket om i tråden jag tycker inte det rättfärdar hans beteende alls, barn är något dom vill ha gemensamt, då får man offra lite för det helt enkelt. Eller är det bara ts som ska offra kroppen och efter hon födit och är söndertrasad då är det synd om mannen som inte får glo på porr och runka, medans hon ammar byter blöjor och är nyförlöst? Jag tycker folk sympatiserar alldeles för mycket med denna själviska man som inte tänkte nå på sin sambo under deras tid att föröska skaffa barn. Ville han inte schemalägga sex kan han väll göra slut? Eller säga han inte vill ha barn? Någonting? Men det har han inte gjort utan han vet dom ska ha sex var 3e dag för att ha störst tur med att få barn. Då är det inte mycket begärt att han inte runkar under den perioden eller hur? Eftersom kvalitén och kvantiteten minskar på spermierna om han får utlösning oftare än var 3e dag..

Fast hade jag varit ts hade jag lagt ner barngörandet med den mannen och lämnat han på stört efter hans lilla porr och runk kväll. Han har uppenbarligen inte samma mål och önska eller värderingar som hon. Då är han inget att ha heller!
    Den som är mest självisk är ts som bara har barnalstrande i skallen och kräver sex av mannen när han uppenbarligen inte har lust. Hur tänd tror du själv man blir av schemalagt sex? Bara för att han runkar en gång betyder det alltså enl dig att han inte vill ha barn? Och de regler de kommit överens om ang barnalstrandet, är väl inte huggna i sten? Men visst jag tycker också han kan lämna ts, så han får chansen att träffa någon som inte ser honom som enbart en avelstjur eller spermabank. Att ts slängde laptopen i golvet när hon blev förbannad tycker du var rätt också eller?? Vad är det som säger att han inte kommer att byta blöjor på det ev barnet också? Amma är ju lite svårt för honom att göra och likaså att föda barnet, men ska han straffas på något sätt för det nu tycker du? Bara för det ska ts kunna uppföra sig hur hon behagar mot honom och go bananas bara för att han en enda gång runkar istället för att ha sex med henne ? Han kanske inte hade lust att ligga med henne just då, ger det henne rätt att bli rabiat galen på honom för det??
  • Anonym (Tagga ner)

Jag är jävligt glad att jag inte liknar en hel del av kvinnorna här inne trots att jag är kvinna själv. Riktiga skator en hel drös av er. Hade killar suttit och skrivit i stil med "jag hade inte tolererat", "jag hade inte tillåtit", "jag ska se till att hon gör som jag vill" så hade ni ropat högt om att hans nästa steg är att våldta och misshandla sin flickvän och i nästa andetag hade ni skrikit att hon ska anmäla skitstöveln och sticka fort som fan.

Hur kan ni, vuxna människor, ha ett förhållande där ni manipulerar, dominerar, bestämmer och beter er allmänt respektlöst och svinigt? Vadå "tillåter"? Är ni pedofiler och ihop med ett litet barn som behöver gränser och regler? Jag kan inte förstå era män som är kvar i sådana förhållanden, är de helt psykiskt nedbrutna? Hade min sambo betett sig hälften så illa, respektlöst och kränkande som många av er så hade jag kallat honom mitt ex. 

• Anonym (Tagga ner)

Jag kan se att det tillkommit en "Tagga ner" till i tråden så jag får kalla mig Tagga ner 1, det är jag som skrivit ovanstående inlägg.

• Anonym (Tagga ner)
    Anonym (Tagga ner) skrev 2012-03-11 00:00:14 följande:
    Jag kan se att det tillkommit en "Tagga ner" till i tråden så jag får kalla mig Tagga ner 1, det är jag som skrivit ovanstående inlägg.

Ja, jag med...
  • Anonym (Tagga ner)
    Anonym (dumt) skrev 2012-03-11 23:45:00 följande:
    Just ja, tro det eller ej men ALLA män runkar inte, och det är faktiskt sant.
    Hur vet du det? Visa gärna någon form av bevisning på det, tack.
  • Anonym (Tagga ner)
    Anonym (Tagga ner) skrev 2012-03-12 07:10:05 följande:
    Hur vet du det? Visa gärna någon form av bevisning på det, tack.
    Japp, jag håller med...
  • Anonym (Tagga ner)

Men för fasen, ni bittra människor här som vill förbjuda er partner att runka, sätt för fasen någon form av kyskhetsbälte på era karlstackare då, och lås upp det och plocka fram härligheten när det är dags för barntillverkning..HERREGUD..

• Anonym (Tagga ner)
    Anonym skrev 2012-03-14 05:52:31 följande:
    Nej inte alla, du kan utgå från att du är sån men du kan inte dra alla över samma kam, det vore som att säga alla killar gillar tjejer? Det är inte sant heller.
    Nej inte min sambo, jag vet han har gammal porr på datan från när han var singel innan vi träffades och ja då titta han på porr. Men den mappen används aldrig idag för vi båda är alltid hemma, och han drar aldrig in sin dyra jobbdata på toan och sen är han ärlig han säger det finns där men han har inget behov av att använda det, och nej alla hans intressen är hemma så han är aldrig iväg på krogen eller med kompisar, och jag har alla mina intressen hemma varav flera är gemensamma, så jag har aldrig heller varit iväg, enda gången vi går hemifrån är när vi åker någonstans tillsammans.
    Oj ni verkar verkligen leva ett superkul liv..sitter ni ihop eller?
  • Anonym (Tagga ner)
    Anonym skrev 2012-03-14 08:03:38 följande:
    Vi har roligt ihop och trivs så bra ihop, jag har hittat min själsfrände, och jag tvivlar inte en sekund på vi kommer kunna leva resten av vårt liv ihop.
    hur är din relation ? avundsjuk?
    Jag har ett väldigt bra äktenskap och dessutom många riktigt bra vänner som jag också umgås med lite nu och då! Likaså har min man det. Vi anser nämligen, till skillnad från vissa andra tydligen, att man inte måste sitta kletade vid varandra och enbart göra saker tillsammans. Man kan ha en bra relation ändå förstår du. Så nej jag är inte det minsta avundsjuk på dig. Varför skulle jag vara det?
Svar på tråden Idiot till fästman