• LillGris

Idiot till fästman

Gud vad dåligt jag mår av den här tråden. Att TS kan vara så respektlös och sen ha mage att tycka att det är partnens fel? Och att koppla ihop sex och onani på det sättet, är inte alls samma sak ju? När jag vill ha sex så har jag det (förutsatt att karln är på samma nivå!), när jag s.a.s drar en kvinnlig runk är det inte alls i stället för sex! Det är för att JAG vill ha det gött med mig själv, och har ingenting med sex med min partner att göra. Hade fam gått bananas om min kille öht övervägde att bli arg för att jag hade en stund för mig själv. Och jag vet att min kille runkar när andan faller på, och han hade troligtvis tokdumpat mig om jag betett mig som TS. Kul att vara ett jävla avelsdjur, helt avsexualiserad? Tycker inte att ett förhållande där den ena partnern blir helt kockobello av att den andra tar sig en liten runk är ett särskilt bra förhållande. Och skaffa barn med en total gslning hade jag inte gjort heller.

• LillGris

Gud vad dåligt jag mår av den här tråden. Att TS kan vara så respektlös och sen ha mage att tycka att det är partnens fel? Och att koppla ihop sex och onani på det sättet, är inte alls samma sak ju? När jag vill ha sex så har jag det (förutsatt att karln är på samma nivå!), när jag s.a.s drar en kvinnlig runk är det inte alls i stället för sex! Det är för att JAG vill ha det gött med mig själv, och har ingenting med sex med min partner att göra. Hade fam gått bananas om min kille öht övervägde att bli arg för att jag hade en stund för mig själv. Och jag vet att min kille runkar när andan faller på, och han hade troligtvis tokdumpat mig om jag betett mig som TS. Kul att vara ett jävla avelsdjur, helt avsexualiserad? Tycker inte att ett förhållande där den ena partnern blir helt kockobello av att den andra tar sig en liten runk är ett särskilt bra förhållande. Och skaffa barn med en total gslning hade jag inte gjort heller.

• LillGris

Jag menar bara att han kanske faktiskt inte hade LUST att ligga då. Han kanske ville ha en stund för sig själv bara. Alternativen måste ju inte va runka eller ligga, de kan lika gärna vara runka eller sova, runka eller ta en kopp te osv. Jag förstår till fullo barnalängtan men man KAN inte ligga schemalagt hur länge som helst, om ts vill (kräver) att han ska ligga med henne trots att han inte har lust just då, och hon tjatar tills han ställer upp exempelvis, är det ok då? Allt för barnet? Tjatsex är inte ok.

• LillGris

Å nej nu säger jag inte att det faktiskt går till så mellan ts och hennes man. Rent hypotetiskt bara. Verkar ju inte HELT otroligt med tanke på att hon är helt beredd att ha sönder hans dator när han inte gör som hon vill.

• LillGris

Krafs, jag tror att i verkliga livet är vi kvinns som tycker att karlsloken ska ta sig en runk mär han känner fört fler än de galna hormonbrudarma :)

• LillGris
    Anonym skrev 2012-03-10 07:51:27 följande:
    Det var 3e gången hon kom på honom så inte bara en gång.

uppenbarligen tar han inte skaffa barn grejen allvarligt? Alltså borde inte ts slösa tid på denna man. Han kan skaffa en liksinnad av samma skrot och korn...

Varför tar han det inte lika allvarligt? För att han, som den människa han är, inte vill vara avelstjur 24/7 utan ibland vill ha en kravlös release? För allvarligt, hur bra tror du det är för sexlusten att STÄNDIGT bli påmind om vilka dåliga spermier man har, hur manlig tror du han känner sig då? Samma skrot o korn ja.. Alltså en människa som är normal och inte rabiat galen
Svar på tråden Idiot till fästman