• Tobas

Idiot till fästman

Förlåt, men du verkar sjuk i huvudet. Din besatthet över att skaffa barn kan inte vara bra för någon. 
    Sök hjälp innan han lämnar dig. Jag hade inte accepterat sådant beteende från en kvinna. 

• Tobas

Ja, bara idioter som skriver såna här trådar. Hade jag varit din man, hade jag dragit fort som fan och dessutom polisanmält dig för åverkan på egendom.

• Tobas

Jag blir mållös. Det finns så mycket idioter i det här landet. 

Hellre analrunk än att släpa på grinig kärring med bara ungar i huvudet. Jag är tacksam över att jag aldrig kommer skaffa barn. 

• Tobas
    Anonym skrev 2012-03-10 08:31:26 följande:
    ja det förklarar hur du kommer leva ensam i livet utan mål och kvinna. För har du en nu, kommer hon helt klart lämna dig den dagen hon får upp ögonen för hur omogen du är, och då kommer du förvånas över att kvinnor kanske behövde en liiiten del respekt och omtanke för att stanna.
    Intressant, ja, jag har en kvinna vid min sida. Och hon kan inte få barn. Det finns sådana också. 
  • Tobas

Och det här med att bli lämnad, skulle det hända - så är det väl så. Inte så mycket mer med det.

• Tobas
    Anonym skrev 2012-03-10 08:39:51 följande:
    nej precis inte så att du bryr dig om din kvinna direkt. Så ingen förlust direkt bara vinst för henne som kanske hittar någon som bryr sig.
    Ja, kanske det. Det vore ju bra för henne. För man kan ju inte bry sig - om det är så att man inte har som högsta önskan i livet att skaffa barn. 
  • Tobas
    Anonym skrev 2012-03-10 20:05:49 följande:
    Nej men du ogillar ju bara, jag blir äcklad och mår dåligt av att ens tänka vilken man eller kvinna som helst som onanerar, för mig är det lika vidrigt som våldtäkter,prostitution osv. Jag tycker inte det hör hemma i en relation alls. Och som sagt min karl har gått med på det. Och han vet vad som gäller.

Ja det skulle jag aldrig tolerera och det skulle jag märka om han hade gjort först och främst för han kan inte undanhålla saker då får han dåligt samvete och jag skulle se om han försökte ljuga, sen så skulle jag märka det på sexet och sagget. Så ja han skulle ryka ut på en gång.
    Du verkar ha nån slags mental störning. Hoppas han inser hur omogen du är och lämnar dig, han är värd något bättre. 
Svar på tråden Idiot till fästman