• mirre67

Idiot till fästman

Anonym (usch!) skrev 2012-03-09 10:45:54 följande:
    Usch! Jag accepterar inte att min partner kollar på porr. Man kan tillfredsställa sig själv ändå. O mman nu skulle behöva det, där är vi olika.
    Förstår att du blev besviken, arg och ledsen. Det är jobbigt med barnlängtan. Låter som ni behöver prata. Eller släng ut den porrdyrkande sambon och åk till Danmark och få ett önskebarn. Om din känsla är att det INTE är ok så ÄR det inte det!
    Så det är alltså ts känslor som räknas enbart? Inte hennes sambos?
  • mirre67
    Anonym skrev 2012-03-09 12:43:12 följande:
    Låter som din man ts lider av Impulskontrollstörningar ,,. I vissa fall tenderar svårigheterna att likna tvångsmässigt beteendemönster.

Vid dessa störningar får personen en "kick" och lättnadskänsla av att ge vika för impulsen, och störningen är ett uttryck för impulsitivitet .tvångsyndrom, ger till skillnad från impulskontrollstörningar inte dessa känslomässiga effekter.

Han borde lära sig händerna på täcket. 
    Menar du allvar??
  • mirre67
    Anonym (Respektlöst) skrev 2012-03-09 13:03:23 följande:
    Vi försöker ha sex minst var tredje dag., helt perfekt för spermaproduktionen, nu var vi i en liten svacka och istället för att komma igång igen med mig så kollar han på gangbangs med tjejer som får kuken i munnen så de inte kan andas, plus samtidigt påtryckt i röven av en annan kille. Det är sjukt
    Har ni någonsin sex bara för att ni vill ha det skönt tillsammans eller är du enbart inriktad på att bli gravid? Vilken erotikdödare isåfall..vad sa förresten din sambo om att du slog sönder laptopen?
  • mirre67
    Anonym skrev 2012-03-09 13:49:16 följande:
    men något du inte tror du kan styra över, du kunde gott ha väntat till din fru kommer hem och sen ge henne en jäkla omgång i sänghalmen men du väljer runka göra dig nöjd och så var det slut med det. Det kallar jag då inte att man har ett bra förhållande med många grundstenar, Du verkar väldigt egoistisk i din relation. du kanske är mer en "tagande" än "givande"?
    Om inte frun skulle komma hem förrän om låt säga en vecka då?? Skulle han då vänta en vecka? Du tycker alltså på fullaste allvar att man har ett dåligt förhållande om man onanerar ibland?
  • mirre67
    Anonym skrev 2012-03-09 13:58:16 följande:
    Ja men, ts och partnern vill ha barn ett beslut DOM valt, Han är den som har "svårare" att tillverka barn, borde inte han då vara EXTRA mån om att det funkar? eller har han då rätt att bara skita i deras önskan, hennes önskan och sätta sig och runka bort alla chanser till barn?

Jag tycker han får skärpa sig, han är den som är minst fertil, då bör han göra ALLT han kan för att dom ska kunna få, annars är det ju bara ignorans som gör att han skiter iallting och bara tänker på sig själv.
    dom är ju faktiskt TVÅ i relationen 

I vår relation hade min man haft cancer så chanserna var jävligt små att vi skulle kunna få barn, inte fan runka han och titta porr? nejdu! han tog varje chans han kunde till att ha sex och försöka få barn, han tog det på största allvar, och åt rätt, drack rätt, la ner alla onyttigheter, vi drack grape juice och tamefan allt! vi båda jag åt nyttigare bättre, drack bättre, började gå på vitaminer och fan vet allt. några månader senare så vart jag gravid och idag har vi barn tillsammans. VI gjorde det TILLSAMMANS. inget enmans race att skaffa barn inte.. 
    Tror du han mår bättre av att hela tiden bli påmind om att det är hans "fel" att de har svårt med barntillverkningen?? Av att hans sambo tycks se honom enbart som en avelstjur och blir bindgalen och slår sönder laptopen bara för att han ser på porr och runkar? Tror du han mår bättre av att ha ett jäkla schema med sex var tredje dag där enda målet är att göra ts gravid?? Nej, det är inget enmansrace att bli gravida men det behöver ju inte innebära att hela ens sexliv ENBART ska kretsa kring att kvinnan ska bli gravid. Jag kan inte tänka mig någon värre erotikdödare.
  • mirre67
    Anonym skrev 2012-03-09 14:00:54 följande:
    Alla gör ju som dom vill. Men jag skulle då ha väntat på min partner, tillgiven och lojal och ärlig är några grundstenar att ha i åtanke. min tillgivenhet till min partner gör att jag skulle göra vadsomheslt för honom!
    så ja jag tycker han kunde ha väntat, en dag, en vecka, månader. om det vore så. 
    Du kan ju inte vara sann alltså..och hur fasen kan du veta så tvärsäkert att inte din gubbe runkar ibland i sin ensamhet?? Eller är du alltid med honom och håller kollen på det??
  • mirre67
    Gammtant skrev 2012-03-09 14:00:07 följande:
    Var det just innan IVF eller något som försämrade era chanser extra denna gång?

Om du inte tycker att han anstränger sig nog (jag har ju ingen aning om omständigheterna kring detta) och det dessutom är honom det är fel på så kanske du skulle försöka hitta en annan man att skaffa barn med. Orka anstränga sig att bli med barn med en infertil man som inte verkar bry sig.
    Ja det vore nog det bästa,  så sambon fick chansen att hitta någon som såg honom som något annat än enbart en spermadonator.
  • mirre67
    Anonym skrev 2012-03-09 14:09:18 följande:
    Vi gillar att umgås, det är väll inget konstigt med det?, Vi är väldigt liksinnande och trivs i varandras sällskap, egentid finns det knappast tid med flera barn i hushållet. Men partner tid det har vi varje kväll  
    Ni umgås väl knappast 24/7??
  • mirre67
    Anonym skrev 2012-03-09 14:15:07 följande:
    Oftast, hela helgerna gör vi det iallfall. övrig tid jobbar han och jag är hemma. så vi träffas när han kommer hem från jobbet. på helgerna har vi massa projekt ihop och fixar med huset, vi har mycket att prata om och är bästa vänner, plus att vi är partners, föräldrar. så vi gillar att umgås med varandra. Inge konstigt i det.
    Jag och min man gillar också att umgås med varandra, men båda onanerar ibland..ser du det som något konstigt man gör i ett förhållande alltså? Dessutom träffar vi våra resp kompisar lite då och då. Gör aldrig ni det?
  • mirre67
    Anonym skrev 2012-03-09 14:30:40 följande:
    Ni får onanera bäst ni vill, jag har haft såna relationer tidigare och dom har aldrig funkat så bra som denna relation jag har nu Nja ibland umgås vi med andra par, men vi trivs bäst själva faktiskt. Vi är båda hemma kära och slipper vi vara sociala, så stannar vi gärna hemma tillsammans. 
    Så hur bra ett förhållande funkar hänger alltså på om man onanerar eller inte?! Ja herregud, man får lära sig nya grejer varje dag:)
  • mirre67
    Anonym skrev 2012-03-10 08:00:04 följande:
    Dom är två i relationen? Hon är oxå barnlös? Hon kan inte få barn utan ivf och ha sex regelbundet. Hon kämpar för att DOM ska kunna få barn så HAN ska kunna bli pappa. Och han ger inget engegemang alls? Han slår sig ner mitt inatten för analporr och en runk. Då hon offrar sin tid, och hon får gå igenom ivf fast hon inte behöver, hon gör det för honom! Hon sprutar sig full i hormoner, för deras skull, hon uppofrrar massa tid för att dom ska få det och funka.. När hon lika gärna kunde knullat nån annan och blivit gravid direkt. Allt handlar inte om denna stackars kille som är dåligt fertil, hon är fullt frisk och får genomgå massa skit för att DOM vill ha barn. Vart gör han sin del i detta? Sätter sig och runkar och ska ha lite egentid? Jag förstår hennes engegemang känns borta och onödigt om han ändå inte lägger manken till 100% som hon gör. Jag förstår ilskan! Skulle heller inte respektera den respektlösheten i relationen. Jag hade lämnat honom samma kväll så kunde han sitta och runka ensam och inte fertil resten av livet! Så kunde hon gå ut och hitta en riktig karl som ville knulla och skaffa barn lika mycket som hon.
    Är man inte en riktigt karl om man inte kan avla barn? Men du har rätt, hon kunde göra dem båda en tjänst och lämna honom, så han fick chansen att träffa en trevlig tjej som inte enbart ser honom som en avelstjur och spermadonator.
  • mirre67
    Anonym skrev 2012-03-10 08:27:18 följande:
    Om han är ett avelsdjur enligt henne så är hon betydelselös enligt honom. Han förtjänar ingen tjänst, hon gör honom en björntjänst om hon förlåter honom för detta. Han förtjänar att vara ensam med sin dator och runka. Det är det han kan spendera livet på. Hon vill ha barn blir mor, utvecklas gå vidare i livet. Då ska hon självklart vandra vidare.
    nej jag menade en riktig man knullar istället för runkar. Om han sen kan få barn eller inte har inget med saken om manlighet att göra. Och hon behandlar inte honom som en spermabank hon behandlar honom som en partner, ett gemenskap ett mål dom har tillsammans han är den som avviker från detta inte hon. Och att hon blir arg är en normal respons.
    FÖRLÅTA för något helt naturligt, som större delen av befolkningen gör ibland?? Haha, enl ditt sätt att se på saker och ting finns det inte många "riktiga karlar" isåfall!! Nej, hon behandlar honom inte som en partner när hon blir bindgalen för att han ville lätta på trycket och ha det skönt för en gångs skull, till skillnad från när han tvingas till sex med henne enl ett schema och vars enda syfte är att han ska göra henne gravid. Tycker du det är en normal reaktion att bli så förbannad att man dänger laptopen i golvet?? Det tycker då inte jag.
  • mirre67
    Anonym skrev 2012-03-10 08:31:26 följande:
    ja det förklarar hur du kommer leva ensam i livet utan mål och kvinna. För har du en nu, kommer hon helt klart lämna dig den dagen hon får upp ögonen för hur omogen du är, och då kommer du förvånas över att kvinnor kanske behövde en liiiten del respekt och omtanke för att stanna.
    Respekt och omtanke behöver även män för att stanna.
  • mirre67
    Anonym skrev 2012-03-10 16:58:05 följande:
    Men vem säger inte han vill ha sex lika mycket? Vem säger hon ser honom som avel bara? Kan mycket väll vara så att han är den som sagt nu ska vi skaffa barn och genomgå ivf för jag vill ha barn. Hon får upp hoppet och är seriös och sen sitter han och runkar istället för att ha sex som planerat enligt honom. Vem säger det är hon som tvingar till sex? Hon skrev VI brukar ha var 3e dag sex. Inget som säger hon puschar hon kanske helt enkelt inte gillar han runkar? Eller så på porr och runka? Det kanske är okej i vanliga fall? Men inte nu när dom planerat barn?
    Hela hennes inlägg genomsyras ju av att hon bara ser honom som det och att sex för henne just nu har ett enda syfte, nämligen att hon ska bli gravid. "runkar istället för att ha sex som planerat"..det låter ju verkligen jättekul, att ha sex som planerat..Men visst, det är säkert killens fel som med det mesta här på fl, tjejen kan givetvis INTE ha fel..*IRONI* om det nu är någon som inte fattar det..
  • mirre67
    Anonym skrev 2012-03-12 12:19:47 följande:
    min karl runkar inte, det finns liksom inget syfte till det.
    Hur vet du att han inte gör det? Är ni tillsammans 24/7?
  • mirre67
    Anonym (dumt) skrev 2012-03-12 12:26:29 följande:
    Han kanske har sagt det?
    Ja, då är det GIVETVIS sant..Förresten undrar jag om du kan visa bevis på det du skrev högre upp här..att det finns män som aldrig runkar. Eftersom du skrev att det är sant, utgår jag ifrån att du har en källa på det påståendet.
  • mirre67
    Anonym (Förstår dig!) skrev 2012-03-13 12:51:04 följande:
    Nä fyy fan vad lågt! Han kan väl iaf vara ärlig och inte sitta å runka i smyg å sen undra varför ni inte blir gravida!!=(
    Så du tror alltså att ts inte blir gravid för att han runkar?? HAHA!!
  • mirre67
    Anonym skrev 2012-03-13 15:25:17 följande:
    Nej, självklart inte! Men kan inte äga ens partner heller.. så då kan ju han vara otrogen eftersom det är HANS kropp. Men oftast är man överens i ett förhållande om vad som är OK eller inte och är man inte överrens om det så separerar man ju oftast? :)
    Så det är ung samma sak då att vara otrogen och att runka, enl dig?
  • mirre67
    Anonym (uuuh) skrev 2012-03-15 07:12:44 följande:
    Kanske less på att många skriver elaka saker till henne?
    Eller också tål hon inte att höra en hel del sanningar. Eller också är hon ute och köper en ny laptop till sin sambo. Hoppas det, för det är hon banne mig skyldig honom.
Svar på tråden Idiot till fästman