Inlägg från: Anonym (Barnlös tjej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Barnlös tjej)

Idiot till fästman

Jag fattar inte??? Har inte läst hela tråden så jag kanske har missat nått...

Spermierna blir ju av bättre kvalité om man får utlösning ofta! Enligt studier.

Det är ju ingen idé och inte heller så nice att år efter år som barnlösa ha sex med varandra varje dag i månaden, så självklart måste killar runka för att hålla spermierna fräscha.

/Tjej och barnlös sedan 4,5 år

• Anonym (Barnlös tjej)

En annan sak, för oss är det troligtvis mig det är fel på. Jag skulle må otroligt dåligt om min man hade åsikter om vad jag fick och inte fick göra, utifrån att det är mig det är fel på. Exempel, om jag vill åka och hälsa på en kompis samma helg som jag har ägglossning, och min man skulle komma med saker som "men hur kan du åka bort vid ÄL, det är faktiskt dig det är fel på, vi har ju bestämt att vi ska försöka bli gravida och nu får du anpassa dig till det".

Det räcker att veta att det antagligen är mig det är fel på, ingen behöver säga det till mig. Och att använda det emot mig för att få sin vilja igenom på andra plan (t.ex. kontrollera mina onanivanor) skulle bara vara sååå fult! Skulle aldrig vilja leva med en man som gjorde så.

Ibland måste man få en paus från bebisverkstan och hoppa över en ägglossning eller ha sex för tidigt eller sent i förhållande till ÄL bara för att man får lust. Speciellt när man har hållit på i många år och vet att chansen att bli gravida på egen hand är näsan noll. Jag är 5 år äldre än dig TS så jag vet vad tickande klocka vill säga. Men jag vet också att jag har ett fantastiskt bra förhållande. Bebisverkstan kan lyckas eller misslyckas, men oavsett vilket så vill jag komma ut på andra sidan utan att förhållandet har skadats.

• Anonym (Barnlös tjej)
    Anonym skrev 2012-03-10 20:05:49 följande:
    Nej men du ogillar ju bara, jag blir äcklad och mår dåligt av att ens tänka vilken man eller kvinna som helst som onanerar, för mig är det lika vidrigt som våldtäkter,prostitution osv. Jag tycker inte det hör hemma i en relation alls. Och som sagt min karl har gått med på det. Och han vet vad som gäller.

Ja det skulle jag aldrig tolerera och det skulle jag märka om han hade gjort först och främst för han kan inte undanhålla saker då får han dåligt samvete och jag skulle se om han försökte ljuga, sen så skulle jag märka det på sexet och sagget. Så ja han skulle ryka ut på en gång.
    Men alltså dina problem måste ju bero på något du har varit med om i barndomen och förträngt? Skulle man leta inom psykologisk litteratur så skulle man säkert hitta patienter som har samma problem som du, och teorier eller förklaringar till varför det blev så. En psykoanalytiker skulle älska att sätta tänderna i dina problem.
  • Anonym (Barnlös tjej)
    Anonym (Tagga ner) skrev 2012-03-10 23:58:21 följande:

Jag är jävligt glad att jag inte liknar en hel del av kvinnorna här inne trots att jag är kvinna själv. Riktiga skator en hel drös av er. Hade killar suttit och skrivit i stil med "jag hade inte tolererat", "jag hade inte tillåtit", "jag ska se till att hon gör som jag vill" så hade ni ropat högt om att hans nästa steg är att våldta och misshandla sin flickvän och i nästa andetag hade ni skrikit att hon ska anmäla skitstöveln och sticka fort som fan.

Hur kan ni, vuxna människor, ha ett förhållande där ni manipulerar, dominerar, bestämmer och beter er allmänt respektlöst och svinigt? Vadå "tillåter"? Är ni pedofiler och ihop med ett litet barn som behöver gränser och regler? Jag kan inte förstå era män som är kvar i sådana förhållanden, är de helt psykiskt nedbrutna? Hade min sambo betett sig hälften så illa, respektlöst och kränkande som många av er så hade jag kallat honom mitt ex. 

Håller med, även om jag inte skulle uttrycka mig så starkt som duFlört.

Intressant att när en man skriver "tolererar inte" "tillåter inte" osv så uppfattar man det som aggressivt och kontrollerande, men när en kvinna skriver samma saker så tycker man lite synd om henne för att hon saknar självförtroende och är överspänd i sitt förhållande till sex. Oavsett vilket som är rätt tolkning så tycker jag synd om partnern som blir kontrollerad. (Ska tillägga att min man inte surfar porr vad jag vet, men jag gör inte heller några försöka att ta reda på om han gör det, för jag tycker inte att jag har med det att göra.)
  • Anonym (Barnlös tjej)
    Anonym skrev 2012-03-11 14:13:43 följande:
    Håller med texten ovan. Varför tror vissa kvinnor att det är deras rätt att uppfostra och bestämma vad som är rätt/fel för just sin sambo/man??? DET blir jag äcklad av. På riktigt. Jag är tjej och jag har varit i förhållande där mannen skulle bestämma ALLT. Då fick jag till slut fly. Men kvinnor ska vara lite ragator och klaga på HUR det ska städas,  och om mannen får röra sin EGEN kuk? Det är hans!!!  Sen har man såklart ett val när man blir tillsammans med någon, vad man har för principer osv. Men man är inte mamma till sin egen man. Jag hade spytt på mig själv om jag hade försökt styra min kille på det viset...
    Även om vi försöker få barn. 
    Word!

Jag tror att dessa killar som "väljer att vara ihop med någon som inte tolererar onani i ett förhållande" het enkelt onanerar på jobbtoan eller så. De skrattar i smyg åt sin tokiga tjej som har konstiga idéer. Låter henne tro att han inte runkar och att han inte kan ljuga för henne, om det får henne att må bra.
  • Anonym (Barnlös tjej)
    Anonym (dumt) skrev 2012-03-12 12:33:17 följande:
    Jag kan försöka hitta nån lämplig källa senare, men jag kan berätta en sak av egen erfarenhet (men det räcker väl inte för jag kanske bara ljuger). Jag hade (innan jag träffade min sambo) en kk som inte ville runka, jag minns inte exakt varför, om det var att han inte kunde få orgasm eller om han bara inte ville, så han ville iställer ha sex väldigt ofta. Vi fick kontakt och han ringde när han var sugen och jag kom till honom de gånger jag kunde, ibland blev han lite småsur när han varit utan sex för länge men att runka var inte ett alternativ (enligt vad han sa till mej). Han vet inget om mina psykiska problem med onani så det var inte därför han sa så.
    HAHAHAHAAAaaaa alltså jag garvade ordentligt när jag läste det här! "Snälla du kan väl komma och hjälpa mig, vi måste ha sex jätteofta så att jag slipper runka". Smartaste sättet någonsin att få sex! Klart att singelkillar blir less på att runka och längtar efter att få utlösning i en livs levande tjej, det hindrar ju inte heller att de drar en runk emellan samlagen!
Svar på tråden Idiot till fästman