Anonym (Tagga ner) skrev 2012-03-10 23:58:21 följande:
Jag är jävligt glad att jag inte liknar en hel del av kvinnorna här inne trots att jag är kvinna själv. Riktiga skator en hel drös av er. Hade killar suttit och skrivit i stil med "jag hade inte tolererat", "jag hade inte tillåtit", "jag ska se till att hon gör som jag vill" så hade ni ropat högt om att hans nästa steg är att våldta och misshandla sin flickvän och i nästa andetag hade ni skrikit att hon ska anmäla skitstöveln och sticka fort som fan.
Hur kan ni, vuxna människor, ha ett förhållande där ni manipulerar, dominerar, bestämmer och beter er allmänt respektlöst och svinigt? Vadå "tillåter"? Är ni pedofiler och ihop med ett litet barn som behöver gränser och regler? Jag kan inte förstå era män som är kvar i sådana förhållanden, är de helt psykiskt nedbrutna? Hade min sambo betett sig hälften så illa, respektlöst och kränkande som många av er så hade jag kallat honom mitt ex.
Håller med, även om jag inte skulle uttrycka mig så starkt som du

.
Intressant att när en man skriver "tolererar inte" "tillåter inte" osv så uppfattar man det som aggressivt och kontrollerande, men när en kvinna skriver samma saker så tycker man lite synd om henne för att hon saknar självförtroende och är överspänd i sitt förhållande till sex. Oavsett vilket som är rätt tolkning så tycker jag synd om partnern som blir kontrollerad. (Ska tillägga att min man inte surfar porr vad jag vet, men jag gör inte heller några försöka att ta reda på om han gör det, för jag tycker inte att jag har med det att göra.)